Украинский социальный форум
25 Апрель 2018, 08:24:56 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Идет процесс формирования участников для создания Всеукраинской общественной организации (раздел "читать всем")
   
   Начало   Помощь Поиск Календарь Медиа Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 4 5 [6]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Бюджетные и межбюджетные отношения, Бюджетный Кодекс и др.  (Прочитано 18635 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
КлубничкаВероничка
Член ВГО
Эксперт
*****

Евгения


Карма: 38
Offline Offline

Город: Харьков
Район: Ленинский
ФИО судьи: Викторов В.В.:2007-2009года, Бегунц А.О.:2010год
Дата рождения ребенка: 25.06.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Дело в ВАСУ... Ждем у моря погоды...
Сообщений: 737


Просмотр профиля
« Ответ #75 : 09 Сентябрь 2009, 14:28:14 »

Забегала в Казначейство. Счета "мои" в районном УДК(А я написала в ГУ ДКУ diablo). Спросила насчет защищенности - тетенька сказала, что по решению суда с этих счетов списать можно и вообще, судья сам разберется. И что это она имела ввиду?
« Последнее редактирование: 09 Сентябрь 2009, 14:37:03 от КлубничкаВероничка » Записан




Состав преступления не имеет значения, имеет значение состав суда.(с)А. Вайнер.
Ann78
Глобальный модератор
Эксперт
*****


Карма: 78
Offline Offline

Город: АРК, г. Ялта
ФИО судьи: Чорна О.В.- суд ПИ, Ищенко Г.М. - ап.суд, Л.И Григорьева - ВСУ
Дата рождения ребенка: 05.04.2007г., 05.07.2013г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: № 57116/10 (ЕСПЧ отказ) и исполнение решений в Крыму зависло из-за анексии
Сообщений: 1101


Просмотр профиля Email
« Ответ #76 : 10 Сентябрь 2009, 12:56:37 »

Забегала в Казначейство. Счета "мои" в районном УДК(А я написала в ГУ ДКУ diablo). Спросила насчет защищенности - тетенька сказала, что по решению суда с этих счетов списать можно и вообще, судья сам разберется. И что это она имела ввиду?

В БК про защищенность статей написано:
Стаття 55. Захищені статті видатків бюджету
1. Захищеними статтями видатків бюджету визнаються статті видатків Державного бюджету України, обсяг яких не може змінюватися при проведенні скорочення затверджених бюджетних призначень.
2. Перелік захищених статей видатків Державного бюджету України визначається законом про Державний бюджет України.

А вот о бюджетных назначениях:
Ст.2 пп 9) бюджетне призначення - повноваження, надане головному розпоряднику бюджетних коштів цим Кодексом, законом про Державний бюджет України або рішенням про місцевий бюджет, що має кількісні та часові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування;

Стаття 23. Бюджетні призначення
1. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
2. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України чи рішенням про місцевий бюджет у порядку, визначеному цим Кодексом.
3. Якщо в процесі виконання бюджету зміна обставин вимагає менших асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів, Міністр фінансів України (керівник місцевого фінансового органу) приймає рішення про приведення у відповідність бюджетного призначення Державного бюджету України (місцевого бюджету). Кабінет Міністрів України (...) у двотижневий термін подає до Верховної Ради України (...) у встановленому порядку пропозиції про приведення у відповідність бюджетних призначень Державного бюджету України (місцевого бюджету).
...
5. Пропозиції про внесення змін до бюджетних призначень подаються та розглядаються у порядку, встановленому для подання пропозицій до проекту бюджету. Видатки відповідно до внесених у бюджетні призначення змін здійснюються лише після набрання чинності відповідним законом (рішенням відповідної ради), яким внесено такі зміни. Інші зміни розмірів і мети та обмеження в часі бюджетних призначень провадяться лише за наявності в законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет) відповідного положення.
6. Якщо після прийняття закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) відповідальність за виконання функцій або надання послуг, на які затверджено бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів іншому головному розпоряднику бюджетних коштів, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується в порядку, встановленому законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником бюджетних коштів, якому це доручено. У цьому випадку Міністерство фінансів України (місцевий фінансовий орган) повідомляє Кабінет Міністрів України (...) та Верховну Раду України (...) про такі зміни в двотижневий термін.
7. Усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, за винятком тих випадків, коли окремим законом передбачені багаторічні бюджетні призначення.

Больше пока ничего не нашла. Получается, что тетенька права, и списать со счетов можно. Но вот и возразить против списания, думаю, что есть варианты...

На счет того, что "судья сам разберется" - это уж точно, мы все видим, как наши судьи "разбираются" даже в более очевидных вопросах.
Записан

КлубничкаВероничка
Член ВГО
Эксперт
*****

Евгения


Карма: 38
Offline Offline

Город: Харьков
Район: Ленинский
ФИО судьи: Викторов В.В.:2007-2009года, Бегунц А.О.:2010год
Дата рождения ребенка: 25.06.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Дело в ВАСУ... Ждем у моря погоды...
Сообщений: 737


Просмотр профиля
« Ответ #77 : 11 Сентябрь 2009, 12:57:02 »

Интересное письмо: 16.02.2009 №15-04/480-2380 Про надання роз’яснень щодо обліку зобов’язань розпорядників бюджетних коштів
Выдержка:
Механізм стягнення кредиторської заборгованості за рішенням судів регламентовано Порядком виконання рішень про стягнення коштів з рахунків, на яких обліковуються кошти державного та місцевих бюджетів, або бюджетних установ, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2008 року № 609. Згідно з цим порядком безспірне списання коштів відповідного бюджету здійснюється в межах бюджетних асигнувань на поточний рік, передбачених у кошторисі розпорядника бюджетних коштів, плані використання бюджетних коштів одержувачів та у разі наявності на рахунках боржника відкритих асигнувань (коштів) за відповідними кодами класифікації видатків бюджету. Для здійснення безспірного списання коштів орган Державного казначейства України реєструє виконавчий документ у бухгалтерському обліку виконання бюджету як зобов’язання розпорядника бюджетних коштів. Зобов’язання реєструються в межах наявних залишків відкритих асигнувань (коштів) на рахунку боржника за відповідним кодом економічної класифікації видатків бюджету.
Якщо на рахунку розпорядника бюджетних коштів недостатньо відкритих асигнувань (коштів) для виконання платіжних вимог, що надійшли до органу Державного казначейства України, який обслуговує боржника, протягом операційного часу, такі документи виконуються частково та повертаються стягувачу із зазначенням на зворотному боці відомостей про дату та причини повернення, засвідчених підписом відповідальної особи, скріпленим печаткою органу Державного казначейства України.
Записан




Состав преступления не имеет значения, имеет значение состав суда.(с)А. Вайнер.
Ann78
Глобальный модератор
Эксперт
*****


Карма: 78
Offline Offline

Город: АРК, г. Ялта
ФИО судьи: Чорна О.В.- суд ПИ, Ищенко Г.М. - ап.суд, Л.И Григорьева - ВСУ
Дата рождения ребенка: 05.04.2007г., 05.07.2013г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: № 57116/10 (ЕСПЧ отказ) и исполнение решений в Крыму зависло из-за анексии
Сообщений: 1101


Просмотр профиля Email
« Ответ #78 : 11 Сентябрь 2009, 13:27:52 »

"передбачених у кошторисі розпорядника бюджетних коштів," - это, если у Управления стягнуть средства МБ, а мы стягиваем средства ГБ, переданные МБ в виде субвенції - міжбюджетні трансферти для використання на певну мету в порядку, визначеному тим органом, який прийняв рішення про надання субвенції;

А согласно пост. КМУ  N 228, 28.02.2002 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»: «Кошториси не складаються за бюджетними програмами, призначення за якими встановлюються Законом про Державний бюджет України за загальнодержавними видатками та рішенням відповідної ради про затвердження місцевого бюджету у частині міжбюджетних трансфертів...»
Записан

Ann78
Глобальный модератор
Эксперт
*****


Карма: 78
Offline Offline

Город: АРК, г. Ялта
ФИО судьи: Чорна О.В.- суд ПИ, Ищенко Г.М. - ап.суд, Л.И Григорьева - ВСУ
Дата рождения ребенка: 05.04.2007г., 05.07.2013г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: № 57116/10 (ЕСПЧ отказ) и исполнение решений в Крыму зависло из-за анексии
Сообщений: 1101


Просмотр профиля Email
« Ответ #79 : 20 Январь 2010, 09:39:01 »

Попробовала учесть все ошибки моего пояснения на возражения УПСЗН, которые обнаружились после обсуждения здесь, в возражениях на апелляционную жалобу.

Очень жду комментариев, замечаний и критики.
http://zed.in.ua/node/634
Записан

guess
Эксперт
******

Карма: 37
Offline Offline

Статус: Застрахованная (нный)
Сообщений: 706


Просмотр профиля
« Ответ #80 : 11 Май 2010, 20:08:46 »

Девочки, подскажите!
Казначество в иске есть...как правильно сформулировать резолютивную часть? Три варианта из библиотеки, но я не экономист. очень сложно понять всю эту процедуру...

Цитировать
Если в иске задействовано Казначейство:
 
***
- Стягнути з Управління праці і соціального захисту населення на мою користь ... грн. недоотриманої допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку шляхом примусового списання цих коштів з його розрахункового рахунку у Головному управлінні Державного казначейства України у ... області.
 
***
1. Признать неправомерными действия Управления труда и социальной защиты населения *********относительно отказа выплачивать мне пособие по уходу за ребенком до достижения им трехлетнего возраста в размере не менее прожиточного минимума, установленного для трудоспособных лиц.
2. Обязать ответчика Управление труда и социальной защиты населения *******выплачивать ежемесячно пособие по уходу за ребенком до достижения им трехлетнего возраста в размере не менее прожиточного минимума, установленного для трудоспособных лиц.
3. Взыскать с ответчика Управление труда и социальной защиты населения …
4. Обязать Управление Государственного Казначейства осуществить бесспорное немедленное списание в мою пользу денежных средств со счетов УТСЗН в сумме ******** грн
 
 

Очень хороший пример исковых требований:
 
Відповідач-1 это УТСЗН
Відповідач-2 это городское казначейство




Згідно з п. 48 Бюджетного кодексу в Україні застосовується казначейська форма обслуговування Державного бюджету України.
Згідно ст. 25 Бюджетного кодексу України Державне Казначейство України здійснює безспірне списання коштів з рахунків, на яких обліковуються кошти місцевого бюджету за рішенням суду.
Згідно ст.77 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» шкода, заподіяна фізичним особам в результаті неправомірних рішень, дій або бездіяльності органів місцевого самоврядування, відшкодовується за рахунок коштів місцевого бюджету.
Враховуючи, що норми конституції України є нормами прямої дії, користуючись ст.ст. 1, 3, 8, 21, 22, 46, 48, 64 Конституції України, ст.ст. 40-43 Закону України «Про загальнообв'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням", рішеннями Конституційного суду України від 09.07.07 р., 22.05.2008 р., 27.11.2008 р., ст.ст. 17, 104, 256 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ:





1. Визнати неправомірним рїшення Відповідача-1 відносно призначення мені допомоги при народженні дитини та допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі, меншем, ніж встановлено ЗУ «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням", та Конституцією України.




2. Визнати дії Відповідача-1 неправомірними відносно відмови виплачувати мені допомогу при народженні дитини в розмірі 22.6 прожиткових мінімумів, встановлених для дітей віком до 6 років.
 
3. Визнати дії Відповідача-1 неправомірними відносно відмови виплачувати мені допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі не менше прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
 
4. Визнати бездіяльність Відповідача-1 незаконною стосовно відновлення порушених ним моїх конституційних прав на отримання соціального забезпечення у повному розмірі.
 
5. Визнати, що мені через неправомірні дії та незаконну бездіяльність Відповідача-1, було завдано шкоду в розмірі суми недоплати допомоги при народженні дитини в розмірі …, та допомоги по догляду за дитиною до досягення нею трирічного віку в розмірі.
6. Зобов`язати відповідача-1 зробити перерахунок та донарахувати донарахувати удопомоги при народженні дитини до розміру 22.6 прожиткових мінімумів, встановлених для дітей віком до 6 років, та допомоги по догляду за дитиною до досягення нею трирічного віку до розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
 
7. Стягнути з Відповідача-2 на мою користь недоплачену грошову допомогу при народженні дитини в розмірі 2122,00 грн. (дві тисячі сто двадцять дві грн. 00 коп.) та недоплачену щомісячну за лютий-грудень 2008 року грошову допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі 5731,00 грн.(п`ять тисяч сімсот тридцять одна грн. 00 коп.), як відшкодування шкоди.
 
8. Зобов`язати відповідачив провадити щомісячні виплати допомоги по
догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку починаючи з січня 2009 року по 29.11.2010 року, або до часу припинення виплати цієї допомогу, якщо це станеться до трьохріччя дитини, в розмірі не менше прожиткового мінімуму для працездатних.
 
9. Стягнути з Відповідача-2 судові витрати
 
10. Зобов`язати Відповідача-2 провести безспірне списання на мою користь коштів в сумі 7853 грн. (сім тисяч вісімсот п`ятдесят три гривні 00 коп.).
 

Записан
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #81 : 11 Май 2010, 23:10:00 »

Третий вариант мне не нравится совсем. Стягнути з Ответчика -2 это значит с казначейства (его счетов), а оно нам ничего не должно.

Вот во втором варианте п.4 требований мне нравится:
Обязать Управление Государственного Казначейства осуществить бесспорное немедленное списание в мою пользу денежных средств со счетов УТСЗН в сумме ******** грн

Но это если уж сильно надо казначейство прилепить. По сути оно и так паровозом будет деньги списывать, когда ему документы дадут все.

Просто представьте себе, что казначейство=банк (любой)
Что можно взять с банка, если должно предприятие, у которого счет в этом банке? Не с собственных же счетов банка спичывать деньги, а именно со счетов предприятия. И банк операцию пропустит только если у него будут основания (документы), причем не просто решение суда.
Записан

guess
Эксперт
******

Карма: 37
Offline Offline

Статус: Застрахованная (нный)
Сообщений: 706


Просмотр профиля
« Ответ #82 : 12 Май 2010, 05:38:43 »

Третий вариант мне не нравится совсем. Стягнути з Ответчика -2 это значит с казначейства (его счетов), а оно нам ничего не должно.

Вот во втором варианте п.4 требований мне нравится:
Обязать Управление Государственного Казначейства осуществить бесспорное немедленное списание в мою пользу денежных средств со счетов УТСЗН в сумме ******** грн

Но это если уж сильно надо казначейство прилепить. По сути оно и так паровозом будет деньги списывать, когда ему документы дадут все.

Просто представьте себе, что казначейство=банк (любой)
Что можно взять с банка, если должно предприятие, у которого счет в этом банке? Не с собственных же счетов банка спичывать деньги, а именно со счетов предприятия. И банк операцию пропустит только если у него будут основания (документы), причем не просто решение суда.
Спасибо за ответ! Я тоже воде как понимаю,  что казначество и так будет списывать со счета. Судья арументирует это тем  что у бюджетной организации нет денег на выполнение решений суда и вред, причиненный гос. органом или органом м/с в части выполнения делегированных полномочий должно возмещать государство в лице своих фин. органов(у меня там моральный и материальный) Возможно, казначество привлек из-за морального..не знаю..бду разбиратся..

ЗЫ. Господи!ну почему по абсолютно одинаковым делам процесс идет всегда по разному! и останавливаться нельзя!
Записан
Ann78
Глобальный модератор
Эксперт
*****


Карма: 78
Offline Offline

Город: АРК, г. Ялта
ФИО судьи: Чорна О.В.- суд ПИ, Ищенко Г.М. - ап.суд, Л.И Григорьева - ВСУ
Дата рождения ребенка: 05.04.2007г., 05.07.2013г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: № 57116/10 (ЕСПЧ отказ) и исполнение решений в Крыму зависло из-за анексии
Сообщений: 1101


Просмотр профиля Email
« Ответ #83 : 17 Июнь 2010, 21:36:39 »

Случайно попался документ (извините, если уже обсуждался), но мне показался интересным.
http://www.minjust.gov.ua/0/19189

Особо заинтересовало:

Важливо відмітити, що згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» Державне казначейство України є головним розпорядником бюджетних коштів за програмою 3504030 «Відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, відшкодування громадянинові вартості конфіскованого та безхазяйного майна стянутого в дохід держави». Видатки за рішеннями суду, боржником за якими є Державне казначейство України, на інші цілі, ніж визначені вказаною програмою, в держбюджеті на 2009 рік не передбачені.

Т.е. для казначейства могут утверждать бюджетом программу, в рамках которой возместить ущерб… Ранее, была уверена, что так нельзя… Вот уж точно, век живи, век учись дураком помрешь…
Записан

guess
Эксперт
******

Карма: 37
Offline Offline

Статус: Застрахованная (нный)
Сообщений: 706


Просмотр профиля
« Ответ #84 : 19 Июнь 2010, 10:05:28 »

Вот,  а нашей статьи 1173 ГК там  даже нет и. похоже. никогда за ее историю и не было... Я уже не говорю о финансировании под эти  статьи....Эту категорию вообще не указывают.. О вреде , причиненном п/о органами есть закон, есть механизм и есть деньги,  вот по ст 1173 ГК нет ничего... Похоже,  что путь еще более тупиковый,  чем обязать пересчитать...
Записан
Ann78
Глобальный модератор
Эксперт
*****


Карма: 78
Offline Offline

Город: АРК, г. Ялта
ФИО судьи: Чорна О.В.- суд ПИ, Ищенко Г.М. - ап.суд, Л.И Григорьева - ВСУ
Дата рождения ребенка: 05.04.2007г., 05.07.2013г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: № 57116/10 (ЕСПЧ отказ) и исполнение решений в Крыму зависло из-за анексии
Сообщений: 1101


Просмотр профиля Email
« Ответ #85 : 19 Июнь 2010, 11:36:42 »

Вот,  а нашей статьи 1173 ГК там  даже нет и. похоже. никогда за ее историю и не было... Я уже не говорю о финансировании под эти  статьи....Эту категорию вообще не указывают.. О вреде , причиненном п/о органами есть закон, есть механизм и есть деньги,  вот по ст 1173 ГК нет ничего... Похоже,  что путь еще более тупиковый,  чем обязать пересчитать...

Не думаю, что тупиковый, скорее всего тернистый и ещё не протоптанный. Но, Вы правы, скорее всего, время, потраченное на взыскание денег, и на обязать выплатить не будут сильно отличаться. Деньги должны быть предусмотрены ГБ, а для этого ЗУ и КСУ не указ.
Записан

Страниц: 1 2 3 4 5 [6]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap Rambler's Top100 ���������� ������
Страница сгенерирована за 0.188 секунд. Запросов: 22.
Array
(
    [type] => 8192
    [message] => Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated
    [file] => /home/zedinuas/public_html/forum/index.php
    [line] => 49
)