Украинский социальный форум
17 Июль 2018, 21:29:29 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Идет процесс формирования участников для создания Всеукраинской общественной организации (раздел "читать всем")
   
   Начало   Помощь Поиск Календарь Медиа Войти Регистрация  
Страниц: 1 ... 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 ... 487   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Консилиум  (Прочитано 1485990 раз)
0 Пользователей и 4 Гостей смотрят эту тему.
SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #6555 : 21 Сентябрь 2010, 17:08:57 »

Девочки, что со сроками то теперь делать? В любом случае те, кто обратились по гр. процессу уже и месяц и 6 мес.  пропустили. Значит только просить восстанавливать срок и с ухвалой о закрытии производства в гр. процессе. И еще...я думаю. что смело можно писать. что раньше срок был год,  теперь месяц(6-не суть)  - права ущемлены. Истец мог собираться подать в суд в рамках годичного срока(про ГПК пока вообще молчим), а потом срок сократили и лишили его права на обращение вообще. Я иного выхода не вижу.

А откуда Ухвала? Подали иск перед самым-самым  09.09.2010? Уже не принимают? (тогда и ВСУ может футболить, кому не открыли производство)
А по срокам думаю теперь вообще нужно бить, что это не срок исковой давности, а срок обращения в суд. Хотя востанавливать теперь и его прийдется (в год-то мы все вписывались).

Я писала так:

Цитировать
1.3. Неправомірне  застосування  строку   на   звернення   до   адміністративного  суду.  Підміна  понять.

Окремо  слід  зауважити,  що  має  місце  підміна  судом  першої  та апеляційної  інстанції  понять  «звернення   до   адміністративного  суду»   (норма процесуального  право -  КАС  України)   на   «позовну  давність»  (норма  матеріального  права  -  ЦК  України),  що  є  неприпустимим.       

Річний  строк  на   звернення   до   адміністративного  суду,  встановлений   нормою  процесуального  права   -  статтею  99  КАС  України   -  є   процесуальним  строком. 
Згідно підпункту 1 пункту 1 статті 17  КАС України  компетенцією  адміністративних судів  щодо  вирішення  адміністративних  справ  є  спори  фізичних  чи  юридичних  осіб  із  суб'єктом  владних  повноважень  щодо  оскарження  його  рішень (нормативно-правових  актів  чи  правових  актів  індивідуальної  дії),  дій   чи  бездіяльності.
Предметом  позову в  даній  справі  є  спір  відносно  дії   Відповідача  щодо  відмові  у  здійсненні  перерахунку.  Спір  щодо  здійснення   перерахунку  вищевказаних  видів  державних  допомог   виник  10 листопада  2008 р.   (дата  відповіді-відмови  у  здійсненні  перерахунку).   
Тобто  у  листопаді 2008 р.  Позивач  дізналась  що  є  спір (порушено  право  на здійснення  перерахунку),  та   відповідно  набула    процесуальне  право  у  річний  строк   звернутись  до  адміністративного   суду  саме  з  вимогою  про  здійснення  перерахунку.

Аналогічним  до  норми  «строк  звернення   до   адміністративного  суду»   є, наприклад,  норма  «строк  звернення  до  Європейського  суду  з  прав  людини»   -  6 місяців  від дати прийняття остаточного  рішення  на  національному  рівні -  проте це не означає, що захисту підлягають  лише ті  права  люди,  котрі  порушені  у  ці  6 місяців. 

Право  звернутися  до  адміністративного  суду  (право  на  позов)  з  вимогою  на  дії  Відповідача  по   відмові   у  здійсненні   перерахунку   з’явилось  у  Позивача  лише  після   того, як  ці  дії  відбулись,   тобто  Позивач  отримала  лист-відмову.   
Адміністративний  суд,  керуючись  нормами  процесуального  права  (КАС  України),  вирішує  спір  щодо  дій  Відповідача  застосовуючи  норми  матеріально  права. 
В  даному  випадку  нормами  матеріально  права  є  Конституція України, Закон України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми", Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням", Закон України "Про Державний бюджет" (на відповідний рік), Рішеннями  Конституційного  Суду  України,  тощо. 
В  жодному  з  вказаних  правових  актів  чи  Рішенні  Конституційного  Суду  України  не  обмежений  строк  (позовна  давність),    у  межах   якого  підлягає  захисту  надане   матеріальне  право  на  отримання  допомоги.     
В  той  час, як  у  своєму  рішенні  суди  попередніх інстанцій  застосовують   норму   процесуального   права   -  ПРАВО   на   звернення   до   адміністративного  суду  (рік  з  моменту  виникнення  спору)    до   матеріального  права   особи  -  ПРАВА   на   отримання   державної  допомоги. 
Жодної  норми  матеріального  права  яка  б  обмежувала  строк  захисту  матеріального  права  отримання  допомоги  Відповідачем   не  надано   та  відповідно  судом  першої  інстанції   не  розглядалась.

Таким  чином,  має  місце  підміна   поняття  «звернення   до   адміністративного  суду»   (норма процесуального  право -  КАС  України)   на   «позовну  давність»  (норма  матеріального  право  -  ЦК  України),  що  є  неприпустимим.       
Тому  при  вирішенні  даної  справи  слід  враховувати,  що  реалізація  такого  процесуального  права  (процесуальна   дія)   як  звернення  до  адміністративного  суду   була  здійснена  Позивачем   у  межах   встановленого   процесуального   строку. 

Підсумовуючі  питання   щодо  обчислення   строку  звернення  до  адміністративного  суду  приходимо  до  висновку  що  судом   першої  та  апеляційної  інстанції   були  допущені  такі  порушення  норм  процесуального  та  матеріально  права:

-  відбулась  підміна  поняття  «звернення   до   адміністративного  суду»   (норма процесуального  право -  КАС  України)   на   «позовну  давність»  (норма  матеріального  права  -  ЦК  України);
-   не  було  здійснено  жодних  спроб  встановити,   яким  саме  чином   відповідно   до   законодавства   України  особа  дізнається   про   розмір  призначеної   допомоги  та  відповідно  набуває   право  на  звернення  до  суду   у  разі   незгоди;
-   проігноровані  положення  п.4  ст.99  КАС  України  та  докази  щодо  досудового  врегулювання  спору.   

Застосування  при  вирішенні  даного  спору  ст. 100 КАС  України  несе  не стільки  юридичне,  скільки  моральне  навантаження  -  бо,  з одного боку,  держава  декларує  захист  материнства  та  дитинства  і   визначає,  що  права  людини  є  найвищими  цінностями,  та,  з  другого боку,  застосовує  засоби  захисту  від  матері,   яка   доглядає  за   новонародженою  дитиною,  та,  яка  певний  час  мала  довіру  до  державного  органу  СОЦІАЛЬНОГО  ЗАХИСТУ  населення. 

А  враховуючи  все  вищенаведене  щодо  обчислення   строку  звернення  до  адміністративного  суду, приходимо до висновку,  що  застосування  ст. 100 КАС  України  є  ще  й  юридично  безпідставним.
Только если у нас в обычном провадженни, при УСТНОМ озвучивании не слушали, то в скороченом тем более, хотя для "а вдруг?", ну и для ЕСПЧ...
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #6556 : 21 Сентябрь 2010, 17:13:20 »

Если не ознакомили маму под роспись с размером помощи можно вот это:


Цитировать
1.1. Відмова  у  позовних  вимогах  судів  попередніх  інстанцій базується  на  застосуванні  норми  щодо  спливу  строку  звернення  до  адміністративного суду.

Висновки  щодо  пропуску  строку  звернення  до  адміністративного суду  були  зроблені  судом апеляційної  інстанції   без  здійснення  спроби  встановити,   яким  саме  чином   відповідно   до   законодавства   України  особа  дізнається   про   розмір  призначеної   допомоги  та  відповідно  набуває   право  на  звернення  до  суду,  згідно  ст. 99 КАС України  у  разі   незгоди.  
Судом  апеляційної  інстанції, повністю  проігноровано,  абзац  5  п.43  та п.45 Постанови  КМ  України  від 27.12.2001 р. №1751  «Про  Порядок  призначення і виплати допомоги  сім’ям  з  дітьми»  щодо  обов’язку  Відповідача  протягом   п'яти  днів  після  прийняття   рішення  про   призначення  державної  допомоги  видати   або   надіслати  Позивачу  письмове  повідомлення  про  призначення  допомоги,   та   давати  роз'яснення  з  питань  її  призначення  і  виплати.  

Фактично  відповідальність   за   порушення   Відповідачем   законодавства  України, а  саме:  НЕнадання  письмового  повідомлення  про  призначення  допомоги  та  відсутність  роз’яснень  щодо  змін  у  законодавстві,  судом   апеляційної  інстанції   покладено  на  Позивача   у  формі  звинувачування   у  необізнаності   про   зміни  у  законодавстві  та   належний  розмір  допомоги,  як  причину   пропуску  строку   звернення  до  суду.

Замість  спонукання  органа  державної  влади  до  належного  виконання  законодавства  України,  суд  апеляційної   інстанції   знімає    відповідальність  з   органа  державної  влади   за   неналежне  виконання   законодавства  України  ( тобто  не  враховує  при  прийнятті  рішення  щодо  строку   наявність  обов’язку  Відповідача  видати   або   надіслати  Позивачу  письмове  повідомлення  про   призначення  державної  допомоги та іншу інформацію)  та   покладає  на  людину  -  причому  людину  яка   доглядає  за   новонародженою  дитиною  -  строгий   та  без  заперечливий  обов’язок   контролювати   дії   цього  органа   державної  влади  на  предмет   належного  виконання  законодавства.  
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
guess
Эксперт
******

Карма: 37
Offline Offline

Статус: Застрахованная (нный)
Сообщений: 706


Просмотр профиля
« Ответ #6557 : 21 Сентябрь 2010, 21:25:12 »

Цитировать
Положения указанных законов теряют силу со дня принятия Конституционным Судом этого Решения, то есть с 9.09.2010 р.

Если кто-то надеется, что с этим станет окончательно понятным хотя бы порядок рассмотрения дел данной категории очень ошибаются. Конституционный Суд признал неконституционным положения Закона от 18.02.2010 г., но не признал неконституционными положения закона от 7.07.2010 г., которыми по КАС эти дела рассматриваются только с 1.01.2011 г. І хотя в мотивировочной части Решения Конституционного Суда указано, что такие дела должны рассматриваться в порядке административного судопроизводства, в постановляющей части этого указания нет. И данный момент вероятно приведет все суды в состояние ступора. Что при этом будет с исками по социальным выплатам я даже не могу себе вообразить.

Не исключено, что если депутаты не раскачаются и быстро не внесут изменения в законодательство, то эти иски до 01.01.2011 вообще не будут рассматриваться.

Как будут суды выходить из этой ситуации ( а с ними – и граждане), пока что не понятно.


http://ukr-advokat.org.ua/?p=4259#more-4259

доля истины есть.
SumAnna, спасибо  цитаты. Я как-то апелляцию по сроку писала,  буду еще оттуда брать...
По сроку-буду завтра разбираться что это должно быть вместе с иском-заявление\ходатайство и о чем-продлить/ восстановить/ считать непропущенным
Записан
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #6558 : 21 Сентябрь 2010, 22:45:55 »

guess, от приведенной Вами цитате я в ступоре.
Получается, что на сегодняшний совершенно непонятно, какой подавать иск - еще не КАСУ, но уже не ГПК? очень интересно.

По сроку-буду завтра разбираться что это должно быть вместе с иском-заявление\ходатайство и о чем-продлить/ восстановить/ считать непропущенным
Опять мы возвращаемся к теме пропущен - не пропущен.

По поводу того, что писать. Ст.100 говорит "за заявою про поновлення". но ведь это не обязательно должно быть отдельное заявление - можно прямо в иске? или всет-таки заявление - это отдельный документ, который будет одним из додатков к иску?
Записан

SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #6559 : 21 Сентябрь 2010, 23:08:20 »

Цитировать
Положения указанных законов теряют силу со дня принятия Конституционным Судом этого Решения, то есть с 9.09.2010 р.

Если кто-то надеется, что с этим станет окончательно понятным хотя бы порядок рассмотрения дел данной категории очень ошибаются.
...
Как будут суды выходить из этой ситуации ( а с ними – и граждане), пока что не понятно.


http://ukr-advokat.org.ua/?p=4259#more-4259
доля истины есть.


Граждане уже приспособились - будут слать во все суды сразу   bb   
biggrin
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #6560 : 21 Сентябрь 2010, 23:12:31 »

Граждане уже приспособились - будут слать во все суды сразу   bb   
biggrin
Ага, и пошлинами разбрасываться. Не так пошлинами, как ИТЗ. А потом долго и нудно пытаться ее вернуть.
Записан

SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #6561 : 21 Сентябрь 2010, 23:12:43 »

По поводу того, что писать. Ст.100 говорит "за заявою про поновлення". но ведь это не обязательно должно быть отдельное заявление - можно прямо в иске? или всет-таки заявление - это отдельный документ, который будет одним из додатков к иску?

Лично для меня этот вопрос открытый.
Мне кажется, нужно отдельным документом. Иначе это уже будет больше вимога, чем клопотання.
И потом остается суду маневр на выбор - хояет суд считает это (в тексте иска) клопотанням, а хочет нет. Смотря на его упередженнисть..
Лучше давать отдельным документом, тогда точно уже клопотанням будет.
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #6562 : 21 Сентябрь 2010, 23:14:54 »

Граждане уже приспособились - будут слать во все суды сразу   bb   
biggrin
Ага, и пошлинами разбрасываться. Не так пошлинами, как ИТЗ. А потом долго и нудно пытаться ее вернуть.

В ВАСУ ИТЗ нет, а пошлину можно 1,70 проплатить. А в ВСУ клопотання по освобождение.
Хотя, как показывает практика, могут обязать оплатить пошлину, а потом дать отказ  Подмигивающий
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #6563 : 21 Сентябрь 2010, 23:19:25 »

Я немного не о том. Куда подавать новый иск? Вернее куда -понятно: в местный суд, а он один. Но тогда в один итот же суд надо подать 2 иска - КАСУ и ГПК? Смешно. Вспоминаю как апеляцию подавала: "Я дура и не знаю куда, а в решении не написано. Вы умные - посылайте куда надо" Так и тут?
Про итз можно и ходатайство, но удовлетворят ли. А пошлины в принципе небольшие.
Записан

SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #6564 : 22 Сентябрь 2010, 01:55:37 »

Я немного не о том. Куда подавать новый иск? Вернее куда -понятно: в местный суд, а он один. Но тогда в один итот же суд надо подать 2 иска - КАСУ и ГПК? Смешно. Вспоминаю как апеляцию подавала: "Я дура и не знаю куда, а в решении не написано. Вы умные - посылайте куда надо" Так и тут?
Про итз можно и ходатайство, но удовлетворят ли. А пошлины в принципе небольшие.


Смешно, но не судьям  wacko  По сути, что граждане, что рядовые судьи оказались заложниками ситуации.
Ну и что, что два иска по одному поводу, они могут благополучно попасть к разным судьям, а это тоже самое, что в разные суды... Так что вариантов масса... И если вопрос принципиальный, то лучше выглядить смешно, чем подать не туда. Вот точно про соц.дела - "отнеси туда, сам не знаю куда"  biggrin
Думаю, судья скорей психовать будет, чем смеяться, если ему на стол ляжет два одинаковых иска... scratch_ones_head   biggrin
 
Я все таки думаю, что через 2-3 недели что-то разрулиться, тот же ВСУ даст рекомендации. Хотя не факт.
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
guess
Эксперт
******

Карма: 37
Offline Offline

Статус: Застрахованная (нный)
Сообщений: 706


Просмотр профиля
« Ответ #6565 : 22 Сентябрь 2010, 06:31:24 »

Я немного не о том. Куда подавать новый иск? Вернее куда -понятно: в местный суд, а он один. Но тогда в один итот же суд надо подать 2 иска - КАСУ и ГПК? Смешно. Вспоминаю как апеляцию подавала: "Я дура и не знаю куда, а в решении не написано. Вы умные - посылайте куда надо" Так и тут?
Про итз можно и ходатайство, но удовлетворят ли. А пошлины в принципе небольшие.

Я,  имея на руках ухвалу о закрытии производства в гр. процессе буду подавать по КАСУ. Ухвалу буду использовать для восстановления срока ну и для выяснния вопроса по подсудости. У меня около 40 исков было по ГПК,  теперь все переделывать aggressive

А куда подавать апелляции-была судья,  которая сказала,  что мы пишем в админ. ап.,  а канцелярия сама знает куда направить вне зависимости от того,  куда вы напишите... fool


По сроку-думаю, что в данном вопросе нужен отдельный серьезный документ, где должно быть расписано все,  что мы писали до этого+ ущемлние прав  ограничением срока и потеря как минимум полугода по решению КСУ по независящей от истца причине.(копия ухвалы+копия иска с датой входящего)
Записан
bonna_bonna
Новичок
*

ЮЛИЯ


Карма: 3
Offline Offline

Город: Симферополь
Район: Центральный
ФИО судьи: Андреева Ольга Николаевна
Дата рождения ребенка: 05.09.2007
Стадия процесса: получила решение аппеляционного суда: постанову Црайсуда - скасувати, апп.жалобу УТСЗН - задовольнити. Вот так!
Сообщений: 58


Просмотр профиля Email
« Ответ #6566 : 22 Сентябрь 2010, 11:46:53 »

Я свою апелляционную жалобу отправила в Севастопольский административный апел. суд ещё в ноябре 2009г. 3 сентября 2010г. меня уведомили, что моя жалоба передана на рассмотрение в местный апел. суд. В свете последних событий, я так понимаю, здесь тоже производство открывать никто не станет, дождутся нового года и отфутболят мою жалобу на другую половину футбольного поля, т.е снова в Севастопольский административный апел. суд. А поскольку моя жалоба будет далеко не единственной, лежать ей там мёртвым грузом ещё год? Вот и ребёнок скоро в школу пойдёт... А там, глядишь денежки эти 5 раз обесценятся и, если и выплатят их, то как раз тетрадок к первому сентября купим... Интересно, как долго таким образом можно в "футбол" играть?
Записан

KUPCHIXA
«Змінити світ на краще ти не можеш, але не робити цього не маєш права»
Глобальный модератор
Специалист
*****

ОКСАНА


Карма: 80
Offline Offline

Город: Мариуполь
Район: Жовтневый район
Дата рождения ребенка: 2004 ; 2008
Стадия процесса: подала ап.,жду...
Сообщений: 491

558416988
Просмотр профиля WWW
« Ответ #6567 : 22 Сентябрь 2010, 12:32:34 »

 К о п і я     

          Справа № 2-3682/10

У Х В А Л А

Іменем   України

16 вересня 2010 року                                                                                                                    м. Одеса

 Суворовський районний суд м. Одеси у складі:

головуючого судді    Шепітко І.Г.

при секретарі             Дідик М.Ю.

      розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду № 22 в м.Одесі цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління Праці та соціального захисту населення в Суворовській районній адміністрації Одеської міської ради та Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про визнання дій неправомірними та стягнення недоотриманої допомоги по догляду за дитиною, -

 В С Т А Н О В И В:

 У провадженні суду знаходиться зазначена цивільна справа. 

Вивчивши матеріали справи, суд прийшов до наступного.

Згідно ч.1 ст.15 ЦПК України суди розглядають в порядку цивільного судочинства справи про захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових  відносин, а також з інших правовідносин, крім випадків коли розгляд таких справ проводиться за правилами іншого судочинства. П.2 даної статті передбачав право звернення до суду в порядку цивільного судочинства з позовами, зокрема, про оспорювання соціальних виплат.

Згідно Рішення Конституційного Суду України від 09.09.2010 року у справі 
№1-40/2010, визнано неконституційними пункт 2 ч.1 зазначеної статті, а також п.2 розділу І та п.2 розділу ІІ положення Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами” від 18 лютого 
2010 року №1691-VI.

Законом України №2453-VI від 07.07.2010 року, п.2 ч.1 ст.15 ЦПК України виключено.

Таким чином спір за зверненням фізичної особи до суб’єкта владних повноважень із приводу визнання дій неправомірними та оспорювання розміру соціальних виплат проводиться за правилами адміністративного судочинства, тому зазначена справа не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.

Відповідно до  п.1 ч.1 ст.205 ЦПК України, суд своєю ухвалою закриває провадження у справі якщо справа не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства. 

Керуючись  ст.ст.15, 158, 197, 205, 293 ЦПК України, суд, - 

 У Х В А Л И В:

 Провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Управління Праці та соціального захисту населення в Суворовській районній адміністрації Одеської міської ради та Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про визнання дій неправомірними та стягнення недоотриманої допомоги по догляду за дитиною – закрити. 

Роз’яснити ОСОБА_1 право на звернення з адміністративним позовом.

Ухвала може бути оскаржена до апеляційного суду Одеської області шляхом подання до Суворовського районного суду м.Одеси апеляційної скарги на протязі 5 днів з дня отримання копії ухвали. 

        Суддя: /підпис/

Згідно:

     Суддя:                          Секретар: http://reyestr.court.gov.ua/Review/11207172
Записан


KUPCHIXA
«Змінити світ на краще ти не можеш, але не робити цього не маєш права»
Глобальный модератор
Специалист
*****

ОКСАНА


Карма: 80
Offline Offline

Город: Мариуполь
Район: Жовтневый район
Дата рождения ребенка: 2004 ; 2008
Стадия процесса: подала ап.,жду...
Сообщений: 491

558416988
Просмотр профиля WWW
« Ответ #6568 : 22 Сентябрь 2010, 12:36:18 »

 Справа №2-7673\10   

                          УХВАЛА 

                  ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 

  14 вересня 2010 року Суддя Пролетарського районного суду міста Донецька Панас Н.Л., розглянувши матеріали позову ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Пролетарської районної у місті Донецьку ради про визнання дій неправомірними та зобов»язання вчинити певні дії, - 

                          ВСТАНОВИВ: 

        13 вересня 2010 року позивач звернувся до суду з позовом де просить зобов»язати відповідача виплатити йому недоплачену допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку з 04 березня 2007 року по 04 березня 2010 року. 

      ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвідомчості справ, пов»язаних із соціальними виплатами» від 18.02.2010 року, який набрав сили 10.03.2010 року усі справи стосовно призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам,   виплат за загальнообов»язковим державним соціальним страхуванням,    інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації за них розглядалися судами в порядку цивільного судочинства. 

      Рішенням Конституційного суду України №19-рп\2010 від 09.09.2010 року вказані зміни були визнані неконституційними зі дня проголошення рішення суду. 

      Тобто з 09.09.2010 року усі справи стосовно соціальних виплат повинні розглядатися судами в порядку адміністративного судочинства. 

      За таких обставин вважаю можливим відмовити у відкритті провадження за цим позовом. 

      На підставі вищевикладеного, рішення Конституційного суду України №19-рп\2010 від 09.09.2010 року, керуючись ст.122 ЦПК України, - 

                          УХВАЛИВ: 

        Відмовити у відкритті провадження за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Пролетарської районної у місті Донецьку ради про визнання дій неправомірними та зобов»язання вчинити певні дії, у зв»язку з тим, що заява не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства. 

      Ухвала може бути оскаржена сторонами повністю або частково до апеляційного суду Донецької області через Пролетарський районний суд міста Донецька. 

      Апеляційна скарга може бути подана протягом п»яти днів зі дня проголошення ухвали. 

      У разі, якщо ухвала була постановлена без виклику осіб, апеляційна скарга може бути подана протягом п»яти днів зі дня отримання копії ухвали. 

  Суддя                           (підпис)                                 Н.Л.Панас 

  Копія вірна. Суддя: 

  Секретар:   http://reyestr.court.gov.ua/Review/11160797
Записан


faina
Новичок
*


Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 6


Просмотр профиля Email
« Ответ #6569 : 22 Сентябрь 2010, 14:09:57 »

У МЕНЯ ЗАВЕРШЕН СУДЕБНЫЙ ПРОЦЕСС. ОСТАНОВИЛИСЬ НА РЕШЕНИИ АПЕЛЛЯЦИИ И Я И МОЙ ОТВЕТЧИК. ПОЛУЧАЕТСЯ, ЧТО МНЕ ПО ПРАВУ ПОЛАГАЕТСЯ С 09.07.2007 ПО 31.12.2007. КУДА МНЕ ТЕПЕРЬ? В ИСПОЛНИТЕЛЬНУЮ СЛУЖБУ? СОБЕС СКАЗАЛ, ЧТО ДЕНЕГ НЕТ И НЕ БУДЕТ. ЧТО ДЕЛАТЬ? ГРУСТНО МНЕ КАК-ТО.
Записан
Страниц: 1 ... 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 ... 487   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap Rambler's Top100 ���������� ������
Страница сгенерирована за 0.487 секунд. Запросов: 21.
Array
(
    [type] => 8192
    [message] => Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated
    [file] => /home/zedinuas/public_html/forum/index.php
    [line] => 49
)