Украинский социальный форум
21 Май 2018, 08:57:58 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Запущена новая МЕДИА-БИБЛИОТЕКА!
   
   Начало   Помощь Поиск Календарь Медиа Войти Регистрация  
Страниц: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 ... 487   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Консилиум  (Прочитано 1414172 раз)
0 Пользователей и 3 Гостей смотрят эту тему.
marussya
Глобальный модератор
Опытный пользователь
*****

чемп. мира по хоккею Россия-Канада 2:1. Уррря!


Карма: 39
Offline Offline

Город: Одесса
Дата рождения ребенка: 2006
Стадия процесса: выиграла суд ПИ
Сообщений: 234


Просмотр профиля WWW
« Ответ #510 : 21 Апрель 2009, 20:41:14 »

ой что-то не могу найти решение КСУ 17.11.2008 только за 28.11.2008


  Ой, простите меня, плиз, оЧепаТка вышла - решение КСУ от 27.11.2008 го - вот ссылка http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1077.1958.0

Вот выдержка из этого решения ( в редакции SumAnna - все четко и красиво изложено, не нужно даже  само решение КСУ читать):

- відповідно до Рішення Конституційного Суду України  №26-рп/2008 
від 27.11.2008 р.

І.  Щодо посилання  Відповідача на норми Закону України Про Державний бюджет, як норми закону, який має найсильнішу юридичну силу при визначенні  розміру допомог,  та  ст. 95 Конституції  України,  як  на  підставу  для  відмови   виконувати   вимоги   законів  України  щодо  надання   належного  розміру  допомог: 

Тлумачення  ст.95  Конституції  вже  неодноразово  надавав  Конституційний  суд  України  в своїх  Рішеннях,  в  тому  числі   рішенні  №6/рп/2007  від  09.07.2007 р.  та  №10-рп/2008  від  22.05.2008 р., про  які  вже  зазначено  в  Адміністративному позові.

27.11.2008 р. Конституційним судом України винесено Рішення №26-рп/2008, яким  остаточно  вирішено  питання  щодо  невідповідності  Конституції  України (неконституційність)  норм  закону  про  Державний бюджет  України,  що  змінюють інші закони,  суть  якого  полягає  в тому,  що: 
Закон про Державний бюджет України створює належнi умови для реалiзацiї законiв України ухвалених до його прийняття, якi передбачають фiнансовi зобов’язання держави перед громадянами. 

Цитую Рішення Конституційного Суду України  №26-рп/2008  від 27.11.2008 р.:
«Закон про Державний бюджет України як правовий акт, що має особливий предмет регулювання (визначення доходiв та видаткiв на загальносуспiльнi потреби), створює належнi умови для реалiзацiї законiв України, iнших нормативно-правових актiв, ухвалених до його прийняття, якi передбачають фiнансовi зобов’язання держави перед громадянами i територiальними громадами. Саме у виконаннi цих зобов’язань утверджується сутнiсть держави як соцiальної i правової.
Відповідно до статей 1, 3 Конституцiї України та принципiв бюджетної системи (стаття 7 Кодексу) держава не може довільно вiдмовлятися вiд взятих на себе фiнансових зобов’язань, передбачених законами, iншими нормативно-правовими актами, а повинна дiяти ефективно i вiдповiдально в межах чинного бюджетного законодавства.»

«4. Кабiнет Мiнiстрiв України також просить дати офiцiйне тлумачення положення частини другої статтi 95 Конституцiї України стосовно можливостi зупиняти дiю та скасовувати норми законiв, якi визначають пiльги, компенсацiї, гарантiї, при встановленнi законом про Державний бюджет України видаткiв на загальносуспiльнi потреби.
Розглядаючи порушене питання, Конституцiйний Суд України виходить з правових позицiй, висловлених ним, зокрема,  у Рiшеннi вiд 9 липня 2007 року № 6-рп/2007 у справi про соцiальнi гарантiї громадян та у Рiшеннi вiд 22 травня 2008 року  № 10-рп/2008 у справi щодо предмета та змiсту закону про Державний бюджет України.
Ці позиції полягають у тому, що: „закон про Державний бюджет України як правовий акт, чітко зумовлений поняттям бюджету як плану формування та використання фінансових ресурсів, має особливий предмет регулювання, відмінний від інших законів України – він стосується виключно встановлення доходів та видатків держави на загальносуспільні потреби, зокрема і видатків на соціальний захист і соціальне забезпечення, тому цим законом не можуть вноситися зміни, зупинятися дія чинних законів України, а також встановлюватися інше (додаткове) правове регулювання відносин, що є предметом інших законів України“ (абзац шостий пункту 4 мотивувальної частини Рішення  № 6-рп/2007); „законом про Держбюджет не можна вносити змiни до iнших законiв, зупиняти їх дiю чи скасовувати їх, оскiльки з об’єктивних причин це створює протирiччя у законодавствi, i як наслiдок – скасування та обмеження прав i свобод людини i громадянина.
У разi необхiдностi зупинення дiї законiв, внесення до них змiн i доповнень, визнання їх нечинними мають використовуватися окремi закони“ (абзаци третiй, четвертий пiдпункту 5.4 пункту 5 мотивувальної частини Рішення  № 10-рп/2008).
  Наведенi правовi позиції дають відповіді на питання, порушені у конституційному поданні. Таким чином, Конституційний Суд України вважає, що практична необхідність в офіційному тлумаченні положення частини другої статтi 95 Конституцiї України стосовно можливості зупиняти дiю та скасовувати норми законiв, якi визначають пiльги, компенсацiї, гарантiї, при встановленнi законом про Державний бюджет України видаткiв на загальносуспiльнi потреби вiдпала, що вiдповiдно до пункту 3 статтi 45 Закону України „Про Конституцiйний Суд України“, § 51 Регламенту Конституцiйного Суду України є пiдставою для припинення конституцiйного провадження у цiй частинi».

Тобто  відповідно  до  Конституції  Закон  про  Державний  бюджет України   ґрунтується  на  діючих  законах,  а   не   змінює   їх (закони)  з  метою  зменшення   видаткової   частини   бюджету.

Відповідач посилається на норми Закону України Про державний бюджет, як норми закону, який має найсильнішу юридичну силу, проте як вбачається з вищезазначених  Рішень Конституційного Суду України  всі  норми  Закону України  Про державний бюджет, якими змінюються норми інших законів України є неконституційними. 

 
« Последнее редактирование: 21 Апрель 2009, 20:49:43 от marussya » Записан

elohka
Член ВГО
Новичок
*****


Карма: 3
Offline Offline

Город: Красный Луч
Район: Луганская обл.
ФИО судьи: Хоменко В.И.
Дата рождения ребенка: 17.12.2007
Стадия процесса: ОС 9 сентября
Сообщений: 52


Просмотр профиля
« Ответ #511 : 21 Апрель 2009, 20:45:06 »

Цитировать
Цитата: elohka от 18 Апреля 2009, 20:44:11
девочки прокоментируйте заявление в прокуратуру,пожалуйста  Непонимающий
ЗАЯВА
щодо незаконної бездіяльності державного органу

Я просмотрела вашу заяву. Вроде все логично. Если не ошибаюсь, обоснование у вас на основе иска вертера? Если так, то там очень сильная мотивировка. Вряд ли вам стоит переживать.

А зачем вам заява в прокуратуру? ВЫ уже подавали в суд? Ваш судья затягивает дело или вы просто хотите привлечь этот орган на свою сторону?
просто хочу привлеч на свою сторону у нас в городе адвокаты почему-то не связываются,хотя по-моему все нарушения на лицо.
Цитировать
elohka, если брали образец Вертера - это супер! Если будут вопросы по незастрахованным - обязательно пишите, я тоже незастрахована, чем смогу - помогу )))) Будут заперечення - составим дополнения. Вы молодец, что занялись таким далеко не простым делом сами! Как говорят на одесских форумах, - респект и уважуха))))) ( А может, не только на одесских.
..СПАСИБО за ПОДЕРЖКУ!!!для наших деток дойдем и до Европейского суда Смеющийся
Записан

с надеждой на лучшее!!!!!!!!!!!!!!!!!!javascript:void(0); girl_in_love party
Нова
Член ВГО
Новичок
*****
Аппеляция - решение суда первой инстанции без изм.


Карма: 9
Offline Offline

Город: Киев
Район: Оболонский
Дата рождения ребенка: ноябрь 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: пишу кассацию
Сообщений: 65


Просмотр профиля
« Ответ #512 : 21 Апрель 2009, 20:49:46 »

Сегодня было первое ОС. Я притащила ответы на заперечення УПСЗН и заяву про увеличение исковых требований (добавила полгода выплат и поменяла минимум на працездатный). Судья очень удивилась, что в ответчиках только УПСЗН, На что тут же УПСЗН подал ходатайство про привлечение Центра по нарахуванню в качестве соответчика и Минпраци третьим лицом. Пыталась с ходу возразить, тем более БК был под рукой, но мои возражения не были приняты во внимание и тут же вынесена окрема ухвала про удовлетворение ходатайства. В связи с новыми лицами заседание перенесено на 20 мая (ну и мне принести еще две копии всего наваяного для ответчиков).
Как показала практика (по делу Оксаны 22)центр присылает заперечення и ходатайство рассматривать без них, а Минпраци наверняка отморозится и не пришлет вообще ничего. Посмотрим.
Записан
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #513 : 21 Апрель 2009, 20:50:35 »

Девочки, только что узнала про свой суд и свою судью. Злой Сегодня было принято решение удовлетворить только конец 2007 года, все остальное - отказать, и помощь при рождении - тоже отказать. Это было заседание у Trigub (пользователь с Первого). Так у нее ребенок 2006 года. А у меня - декабря 2007 года, назначение - в марте 2008 года было. Мне судья совсем откажет?  Плачущий

Причем удовлетворила по ст.15 - это при том, что в иске закон этот совсем не упоминался, все было только по 2240. Судья посетовала на сложившуюся практику и сказала: "Вам ведь не обидно, иск сами писали, адвокату не платили."  Злой
Я, понимаю, что до ЕСПЧ еще далеко. Но блин. Руки совсем опускаются.
Записан

Нова
Член ВГО
Новичок
*****
Аппеляция - решение суда первой инстанции без изм.


Карма: 9
Offline Offline

Город: Киев
Район: Оболонский
Дата рождения ребенка: ноябрь 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: пишу кассацию
Сообщений: 65


Просмотр профиля
« Ответ #514 : 21 Апрель 2009, 20:58:49 »

Девочки, только что узнала про свой суд и свою судью. Злой Сегодня было принято решение удовлетворить только конец 2007 года, все остальное - отказать, и помощь при рождении - тоже отказать. Это было заседание у Trigub (пользователь с Первого). Так у нее ребенок 2006 года. А у меня - декабря 2007 года, назначение - в марте 2008 года было. Мне судья совсем откажет?  Плачущий

Причем удовлетворила по ст.15 - это при том, что в иске закон этот совсем не упоминался, все было только по 2240. Судья посетовала на сложившуюся практику и сказала: "Вам ведь не обидно, иск сами писали, адвокату не платили."  Злой
Я, понимаю, что до ЕСПЧ еще далеко. Но блин. Руки совсем опускаются.

нам ли быть в печали... Впереди еще столько интересного! Улыбка Это я пытаюсь поддержать. Нельзя изменить ситуацию, меняем свое отношение к ней!!
Особенно понравилось про адвоката.
И вообще хоть что-то удовлетворяют. Оксане22 вообще отказали по первому пункту  - признать дии неправомерными. И все! Туши свет, сливай воду. При том, что заявление она подавала где-то в сентябре (октябре), а решение было в марте. Причем решение просто никакое.... Подала на аппеляцию.
Записан
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #515 : 21 Апрель 2009, 21:03:27 »

Нова, спасибо.
Я тоже пытаюсь себя в чем-то убеждать. Но и решения апеляции своей я тоже знаю. Там, правда, в этом году такая практика. Но ни одного решения по 2240. На это и надеюсь, но уже не в первой инстанции.
И на фига на слушания ходить? Все равно все в письменном виде подаю.
Извините за пессимизм. Что б я без Вас всех делала. Ну не с мужем же говорить, все равно он ничем не поможет
Записан

Нова
Член ВГО
Новичок
*****
Аппеляция - решение суда первой инстанции без изм.


Карма: 9
Offline Offline

Город: Киев
Район: Оболонский
Дата рождения ребенка: ноябрь 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: пишу кассацию
Сообщений: 65


Просмотр профиля
« Ответ #516 : 21 Апрель 2009, 21:12:17 »

Если не будете ходить на слушания, то еще неизвестно чего понасуют в дело. Я еще за несколько дней до заседания буду ходить с делом знакомиться. Проверять наличие/отсутствие бумажек:) Пока радует то, что процесс ознакомления совершенно безболезненный, даже протоколы заседаний подшиваются сразу.
А че муж для слушания не подходит? Мой слушает!:)) А куда деваться:))))
Записан
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #517 : 21 Апрель 2009, 21:17:56 »

Да в том-то и дело, что просто слушает. А Вы настойчиво на путь истинный возвращаете. Это мнне нужно больше. Улыбка Вот, уже улыбаюсь.

Кстати, вопрос по делу. Если я хочу подать какую-то бумажку (типа дополнение. уточнение) и есть еще время до слушания, может имеет смысл сначала в суд  в канцелярию, а потом еще лишний экземпляр ответчику отнести, чтоб до суда ознакомился и потом не говорил, что нужно отложить для ознакомления?
И сколько времени до слушания минимум ему можно дать? Неделю?
И еще - на ОС я тоже ведь могу такие бумажки подавать? А то мне надоело, что уже ПС№3.

« Последнее редактирование: 21 Апрель 2009, 21:31:06 от Нова » Записан

Нова
Член ВГО
Новичок
*****
Аппеляция - решение суда первой инстанции без изм.


Карма: 9
Offline Offline

Город: Киев
Район: Оболонский
Дата рождения ребенка: ноябрь 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: пишу кассацию
Сообщений: 65


Просмотр профиля
« Ответ #518 : 21 Апрель 2009, 21:32:06 »

Да в том-то и дело, что просто слушает. А Вы настойчиво на путь истинный возвращаете. Это мнне нужно больше. Улыбка Вот, уже улыбаюсь.

Кстати, вопрос по делу. Если я хочу подать какую-то бумажку (типа дополнение. уточнение) и есть еще время до слушания, может имеет смысл сначала в суд  в канцелярию, а потом еще лишний экземпляр ответчику отнести, чтоб до суда ознакомился и потом не говорил, что нужно отложить для ознакомления?
И сколько времени до слушания минимум ему можно дать? Неделю?
И еще - на ОС я тоже ведь могу такие бумажки подавать? А то мне надоело, что уже ПС№3.

сорри... случайно сначала влезла в ваше сообщение
сегодня задавала именно такой вопрос. Просили заносить бумаги дней за 7-10 до заседания, тогда его типа гарантированно получат. Ха, и кто в нашей стране может дать какую-то гарантию? Я еще и марочек на 20 гривен помощницам подогнала (судья просила). Думаю, что если есть возможность документы подбросить сразу ответчику с закалчкой на своем экземпляре, что получили, то лишним это точно не будет! Ну и на ОС подавать это святое! Судья просто обязан сразу после оглашения состава суда и сторон спрашивать "есть ли ходатайства?".
И еще, Вертер продвигал идею, что от дополнений и уточнений суд может отмахнуться. А вот если подавать ЗАЯВУ, то суд должен принять ухвалу. Подумайте насчет оформления документов в виде заявы.
Записан
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #519 : 21 Апрель 2009, 21:36:48 »

И еще, Вертер продвигал идею, что от дополнений и уточнений суд может отмахнуться. А вот если подавать ЗАЯВУ, то суд должен принять ухвалу. Подумайте насчет оформления документов в виде заявы.
Так если я подавала Заяву про уточнення позовних вимог - значит, все правильно?
Записан

Нова
Член ВГО
Новичок
*****
Аппеляция - решение суда первой инстанции без изм.


Карма: 9
Offline Offline

Город: Киев
Район: Оболонский
Дата рождения ребенка: ноябрь 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: пишу кассацию
Сообщений: 65


Просмотр профиля
« Ответ #520 : 21 Апрель 2009, 21:49:20 »


Так если я подавала Заяву про уточнення позовних вимог - значит, все правильно?

аха... Нужно еще КАСУ полистать.. Но сегодня не буду.. Очень хочется спать:)
Записан
Лидуня
Член ВГО
Эксперт
*****


Карма: 40
Offline Offline

Город: Черкассы
Район: Сосновский
Дата рождения ребенка: 25.05.2006
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Касация по делу сестры проиграна - мотив - зу 2240 принят раньше, после него был зу о семьях. Апеляция по 2007-2008 выиграна по 2240, касация подана по 2009
Сообщений: 515

to44ka@ukr.net
Просмотр профиля
« Ответ #521 : 21 Апрель 2009, 22:00:27 »

Цитировать
Кстати, вопрос по делу. Если я хочу подать какую-то бумажку (типа дополнение. уточнение) и есть еще время до слушания, может имеет смысл сначала в суд  в канцелярию, а потом еще лишний экземпляр ответчику отнести, чтоб до суда ознакомился и потом не говорил, что нужно отложить для ознакомления?
И сколько времени до слушания минимум ему можно дать? Неделю?
И еще - на ОС я тоже ведь могу такие бумажки подавать? А то мне надоело, что уже ПС№3.

Я сначала относила дополнения ответчику, в управление, он ставил отметку что принял, потом оригинал с отметкой сдавала в суд, себе копию оставляла, на ней уже суд делал свою пометку что принял, а судья удивился, но оценил мои старания. Подавать нужно как минимум за пять робочих дней, что б ответчик подготовился и не перенесли заседание. Можно и на ОС подавать, но если заявит ответчик, что нужно ознакомится - 100% перенесут.

Девочки!!! я хочу своим рояль в кустах ввиде заявы в прокуратуру от Марии подсунуть, но на укр языке оно так не звучит, если я его на русском подам, а документы все на укр, его ж не примут, по касу пишут, что все судебные документы должны быть на держ мове, а разговаривать можно на любом, то что переводили и дополняли мне не очень подходит, там много того что у меня уже есть в деле. Может кто переводил на укр оригинал без дополнений, слово в слово, отзовитесь, а то завтра целую ночь потратить придется!!!!
Записан



Дарящие от души добро - гораздо счастливее добро принимающих...
Апеляция повторная - удовлетворение 2007-2008 полное. На стадии повторной касации по 2009 году.
tarantino1974
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 46
Offline Offline

Город: Комсомольск, Полтавская обл.
Дата рождения ребенка: 14 февраля 2008
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: кассационная жалоба получена ВАСУ
Сообщений: 622


Просмотр профиля
« Ответ #522 : 21 Апрель 2009, 22:04:11 »

Цитировать
Девочки!!! я хочу своим рояль в кустах ввиде заявы в прокуратуру от Марии подсунуть, но на укр языке оно так не звучит, если я его на русском подам, а документы все на укр, его ж не примут, по касу пишут, что все судебные документы должны быть на держ мове, а разговаривать можно на любом, то что переводили и дополняли мне не очень подходит, там много того что у меня уже есть в деле. Может кто переводил на укр оригинал без дополнений, слово в слово, отзовитесь, а то завтра целую ночь потратить придется!!!!
Лидуня, а у вас Прагмы нет? Я ею обычно пользуюсь, потом, конечно, перечитываю и в нужных местах поправляю, но в целом очень даже неплохо получается.
Записан



Истина где-то рядом
КлубничкаВероничка
Член ВГО
Эксперт
*****

Евгения


Карма: 38
Offline Offline

Город: Харьков
Район: Ленинский
ФИО судьи: Викторов В.В.:2007-2009года, Бегунц А.О.:2010год
Дата рождения ребенка: 25.06.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Дело в ВАСУ... Ждем у моря погоды...
Сообщений: 737


Просмотр профиля
« Ответ #523 : 21 Апрель 2009, 22:27:59 »

Девочки!!! я хочу своим рояль в кустах ввиде заявы в прокуратуру от Марии подсунуть, но на укр языке оно так не звучит, если я его на русском подам, а документы все на укр, его ж не примут, по касу пишут, что все судебные документы должны быть на держ мове, а разговаривать можно на любом, то что переводили и дополняли мне не очень подходит, там много того что у меня уже есть в деле. Может кто переводил на укр оригинал без дополнений, слово в слово, отзовитесь, а то завтра целую ночь потратить придется!!!!
Да я там вроде не сильно много навставляла, в п.6 вроде добавила, а остальные под себя подгоняла. А еще информацию с обращением всунула. Проще, наверное, выкинуть то, что лишнее, чем переводить.
А судья ваш в курсе, что в деле есть? Просто мой - 99% не читал Злой.
« Последнее редактирование: 21 Апрель 2009, 22:40:10 от КлубничкаВероничка » Записан




Состав преступления не имеет значения, имеет значение состав суда.(с)А. Вайнер.
Avrora
Член ВГО
Новичок
*****


Карма: 2
Offline Offline

Сообщений: 34


Просмотр профиля
« Ответ #524 : 21 Апрель 2009, 22:45:47 »

Девочки помогите подкоректировать скаргу, взяла с разных жалоб и слепила вот-такое, но беспокоят некторые моменты, посоветуйте как лучше написать:

Скарга


щодо дій Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.

Я, ----------------, чего тут писать?НепонимающийНепонимающий.

З квітня 2008 року Управління праці та соціального захисту населення виконкому Івано-Франківської міської ради (Далі – УПСЗН) згідно моєї заяви прийняло рішення про нарахування мені допомоги по догляду за дитиною в розмірі, що дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 130 гривень. Тобто з __ квітня 2008 року УПСЗН сплачує мені допомогу по догляду за дитиною в розмірі 130 грн. на місяць (згідно довідки № __________ від 00.00.09р., яка була надано Івано-Франківським Управлінням праці та соціального захисту населення про отримані виплати по догляду за дитиною, копія додається)

Розмір допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку встановлений ст.43 Закону України від 08.01.2001р. "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" №2240-III, відповідно до якої допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається застрахованій особі у розмірі, що встановлюється правлінням Фонду, але не менше розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Враховуючи ту обставину, що даний вид допомоги надається застрахованим особам (матері дитини) (ч.1 ст.4, ч.1 ст.42) у формі матеріального забезпечення у період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (ч.2 ст.4, п.3 ч.1 ст.29, п.4 ч.1 ст.34), і частково компенсує втрату заробітної плати (доходу) у період цієї відпустки (ч.2 ст.42), слід дійти висновку, що необхідно виходити з розміру прожиткового мінімуму, встановленого для застрахованої працездатної особи, якій компенсується втрата заробітної плати на період відпустки по догляду за дитиною.
Згідно ч.3 та ч.4 ст.1 Закону України від 15.07.1999р. «Про прожитковий мінімум» №966-XIV до осіб, які втратили працездатність, відносяться особи, які досягли встановленого законом пенсійного віку, особи, які досягли пенсійного віку, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах, та непрацюючі особи, визнані інвалідами в установленому порядку. До працездатних осіб відносяться особи, які не досягли встановленого законом пенсійного віку.
На підставі вищевикладеного слід дійти висновку, що застрахована працездатна особа, яка знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, відноситься до категорії «працездатних осіб».

Згідно ст. 58 Закону України від 28.12.2007р. «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» №107-VІ прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць складав значно більшу суму, ніж та, що була виплачена. Тому 4 квітня 2009 року, я звернулася до УПСЗН із заявою про перерахунок та доплату допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму за період з 11 квітня 2008р. по теперішній час.

__ квітня 2009 року Управління праці та соціального захисту населення виконкому Івано-Франківської міської ради направило на мою адресу лист за № ________, у якому відмовило мені у здійсненні перерахунку та виконанні доплати допомоги, повідомивши, що ця допомога призначена і виплачена у відповідності з чинним законодавством (УПСЗН посилається у листі на ст.15 Закону України „Про державну допомогу сім”ям з дітьми”).

Утверджуючи та забезпечуючи права і свободи громадян, держава окремими законами України встановила певні соціальні пільги, компенсації і гарантії, що є складовою конституційного права на соціальний захист, і юридичними засобами – здійснення цього права, а тому відповідно до ч.2 ст.6, ч.2 ст.19, ч.1 ст.68 Конституції України вони є загальнообов'язковими, однаковою мірою мають додержуватися органами державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовими особами. Невиконання державою своїх соціальних зобов'язань щодо окремих осіб ставить громадян у нерівні умови, підриває принцип довіри особи до держави, що закономірно призводить до порушення засад соціальної правової держави.

Згідно зі ст.46 Конституції України, пенсії, інші види соціальних виплат та допомог, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Це ж саме стверджує ст.17 Закону України від 05.10.2000р. «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» N 2017-III: розміри державної соціальної допомоги та інших соціальних виплат не можуть бути нижчими від прожиткового мінімуму. (ст.19 ЗУ «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії»). Частиною 1 ст.5 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" встановлено, що загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, здійснюється за принципами державних гарантій реалізації застрахованими особами своїх прав. Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Оскільки я маю дитину віком до трьох років, я наділена державою певним правовим статусом, який включає в себе й право на додаткові елементи соціального захисту, зокрема право на отримання допомоги по догляду за дитиною. Наділивши осіб зазначеною соціальною гарантією, держава таким чином взяла на себе публічне зобов'язання забезпечити належний матеріальний рівень осіб, які мають дітей віком до трьох років. Тобто, мої вимоги відносно здійснення перерахунку допомоги до рівня, встановленого законом, та виконання відповідних доплат є формою реалізації мого конституційного права на соціальний захист.

У грудні 2007 року, у зв'язку з прийняттям Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», положеннями п.24 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів України» було фактично призупинено реалізацію гарантованого державою конституційного права на соціальний захист громадян, застрахованих у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (за таким видом цієї системи страхування, як страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням), таким його різновидом, як - соціальне забечення, обмежено право громадянина на достатній рівень життя (ст. 46 Конституції України). Таким чином, було скасовано конституційну гарантію забезпечення належних умов існування застрахованих осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Рішенням Конституційного Суду № 10-рп/2008 від 22.05.2008р. визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними) положення Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" щодо внесення змін в Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням".
Встановлений частиною 2 статті 95 Конституції України, частиною 2 статті 38 Бюджетного кодексу України перелік відносин, які регулюються Законом України про Державний бюджет є вичерпним, а тому цей закон не може скасовувати чи змінювати обсяг прав і обов'язків, пільг, компенсацій і гарантій, передбачених іншими законами України, у тому числі Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням", та не може будь-яким чином змінювати визначене іншими законами України правове регулювання суспільних відносин.
Рішенням Конституційного суду №26-рп/2008 від 27.11.2008 р. остаточно вирішено питання щодо невідповідності Конституції України (неконституційності) норм закону про Державний бюджет України, щодо зміни інших законів: „Закон про Державний бюджет України як правовий акт, чітко зумовлений поняттям бюджету як плану формування та використання фінансових ресурсів, має особливий предмет регулювання, відмінний від інших законів України – він стосується виключно встановлення доходів та видатків держави на загальносуспільні потреби, зокрема і видатків на соціальний захист і соціальне забезпечення, тому цим законом не можуть вноситися зміни, зупинятися дія чинних законів України, а також встановлюватися інше (додаткове) правове регулювання відносин, що є предметом інших законів України“ (абзац шостий пункту 4 мотивувальної частини Рішення № 6-рп/2007); „законом про Держбюджет не можна вносити змiни до iнших законiв, зупиняти їх дiю чи скасовувати їх, оскiльки з об’єктивних причин це створює протирiччя у законодавствi, i як наслiдок – скасування та обмеження прав i свобод людини i громадянина. У разi необхiдностi зупинення дiї законiв, внесення до них змiн i доповнень, визнання їх нечинними мають використовуватися окремi закони“ (абзаци третiй, четвертий пiдпункту 5.4 пункту 5 мотивувальної частини Рішення № 10-рп/2008).
Тобто відповідно до Конституції Закон про Державний бюджет України ґрунтується на діючих законах, а не змінює їх (закони) з метою зменшення видаткової частини бюджету.

Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене (Рішення Конституційного суду №26-рп/2008 від 27.11.2008 р.). Обов’язковість рішень Конституційного суду рівною мірою для всіх суб’єктів правовідносин на території України також встановлюється ст. 69 Закону України «Про Конституційний суд України» № 422/96-ВР від 16.10.1996 р.

Зважаючи на те, що зупинення дії законів є способом тимчасового припинення їх дії в часі та/або за колом осіб, то втрата чинності нормативно-правовим актом, яким відбулося зупинення дії певного закону, за правовими наслідками є поновленням дії цього закону, а відповідно, і поновленням прав та обов'язків осіб, які є учасниками правовідносин, що є предметом регулювання такого закону.
Таким чином, внаслідок Рішень Конституційного Суду України, було відновлено конституційне право громадян (які були застраховані у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням) на соціальний захист, яке гарантувалося цим видом соціального страхування наданням матеріального забезпечення (як різновиду соціального забезпечення, а не виду соціальної допомоги) - допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у сумі не менше розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом, та яке було порушене положеннями Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28 грудня 2007 року.

З тверджень Європейського суду випливає висновок: якщо чинне правове положення передбачає виплату певних видів матеріального забезпечення, і дотримано всі вимоги, необхідні для цього, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти у цих виплатах доки відповідні положення є чинними. Закон України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначає правові засади формування та застосування державних соціальних стандартів і нормативів, спрямованих на реалізацію закріплених Конституцією України та законами України основних соціальних гарантій. Згідно із Законом України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії»:
- Основні державні соціальні гарантії встановлюються законами з метою забезпечення конституційного права громадян на достатній життєвий рівень. До числа основних державних соціальних гарантій включаються: розміри державної соціальної допомоги та інших соціальних виплат. Основні державні соціальні гарантії, які є основним джерелом
існування, не можуть бути нижчими від прожиткового мінімуму, встановленого законом. (ст.17);
- Державні соціальні гарантії є обов'язковими для всіх державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності. Органи місцевого самоврядування при розробці та реалізації місцевих соціально-економічних програм можуть передбачати додаткові соціальні гарантії за рахунок коштів місцевих бюджетів (ст.19).
Окрім того, дію цього закону на період призначення та виплати допомоги по народженню і догляду за дитиною жоден інший закон не призупиняв і не скасовував.

На підставі вищенаведеного, керуючись:
Статтями 1, 3, 8, 21, 22, 24, 46, 48, 55, 56, 64, Конституції України (щодо дії в Україні верховенства права, дії Конституції як акта найвищої юридичної сили, відповідальності держави перед людиною, непорушності конституційних прав, заборони звуження та обмеження змісту та обсягу існуючих прав, права на соціальний захист та розмір соціальних виплат як не нижчих за прожитковий мінімум);
Статтями 42, 43 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" (щодо права на допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку і розміру допомоги);
Статтями 1, 17, 19 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії»;
Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп/2008 від 22.05.2008р.;
Рішенням Конституційного Суду України № 26-рп/2008 від 27.11.2008р;
Статтями 5, 7, 10, 16, 19, 20, 21, 24, 25 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1992р.та ст.ст.31, 32, 34,36 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992р.(щодо права звернення, предмету звернення, строку розгляду скарги),


ПРОШУ:

1. Розглянути неправомірні дії Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради щодо відмови у здійсненні перерахунку та доплати допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у розмірі не менше прожиткового мінімуму, встановленого законом.
2. Зобов’язати Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради доплатити мені не отриману внаслідок невиконання останнім вимог законодавства України суму допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку за період з 00.04.2008р. по теперішній час, у відповідності з нормами діючого законодавства, але не нижче прожиткового мінімуму, гарантованого Конституцією.
3. Письмово повідомити мене про прийняте рішення у строки, визначенні ст.20 Закону України «Про звернення громадян». за адресою:

76000, м.Івано-Франківськ,
вул. В--------------------
---------------
В разі відмови я вимушена буду виконати вказані перерахунки розміру державних допомог самотужки та захищати свої права у суді.
З повагою, ------------
« Последнее редактирование: 21 Апрель 2009, 22:58:05 от Avrora » Записан
Страниц: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 ... 487   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap Rambler's Top100 ���������� ������
Страница сгенерирована за 0.318 секунд. Запросов: 22.
Array
(
    [type] => 8192
    [message] => Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated
    [file] => /home/zedinuas/public_html/forum/index.php
    [line] => 49
)