Украинский социальный форум
23 Сентябрь 2018, 18:26:02 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: 26 марта 2009 года - день рождения этого форума!!!
Ура! Старт дан. Пусть это событие станет началом нашей общей победы. Вместе - мы сила Подмигивающий
   
   Начало   Помощь Поиск Календарь Медиа Войти Регистрация  
Страниц: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 487   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Консилиум  (Прочитано 1532225 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Tonyka
Член ВГО
Пользователь
*****


Карма: 17
Offline Offline

Город: Мариуполь
Район: Жовтневый
ФИО судьи: Помогайбо В.О.
Дата рождения ребенка: 01.12.2005
Стадия процесса: Отослала ап. жалобу
Сообщений: 156


Просмотр профиля
« Ответ #4305 : 30 Октябрь 2009, 23:01:11 »

Постанова ВАСУ по ветеранам http://zed.in.ua/node/561
Суд ПИ удовлетворил, Апел.суд оставил без изменения, А ВАСУ удовлетворил кассацию УТСЗН:

"Посилання судів на Рішення Конституційного Суду України від 09.07.2007 року N 6-рп/2007, яким визнані неконституційними положення Закону України "Про Державний бюджет України 2007 рік", не приймаються судом касаційної інстанції.

Відповідно до ч. 2 ст. 152 Конституції України закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

Тобто рішення Конституційного Суду України мають перспективну дію.

На момент виникнення спірних відносин, а саме на дату нарахування і виплати позивачу органами праці та соціального захисту населення відповідних коштів, положення Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" були діючими, а відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. "  wild diablo


Всё... Я в ауте! suicide
Записан

SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #4306 : 30 Октябрь 2009, 23:31:21 »

Постанова ВАСУ по ветеранам http://zed.in.ua/node/561
Суд ПИ удовлетворил, Апел.суд оставил без изменения, А ВАСУ удовлетворил кассацию УТСЗН:

"Посилання судів на Рішення Конституційного Суду України від 09.07.2007 року N 6-рп/2007, яким визнані неконституційними положення Закону України "Про Державний бюджет України 2007 рік", не приймаються судом касаційної інстанції.

Відповідно до ч. 2 ст. 152 Конституції України закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

Тобто рішення Конституційного Суду України мають перспективну дію.

На момент виникнення спірних відносин, а саме на дату нарахування і виплати позивачу органами праці та соціального захисту населення відповідних коштів, положення Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" були діючими, а відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. "  wild diablo


"Ха, если нужно сэкономитьеньги, то еще и не это напишем", а еще можно так сказать: "Всегда нужно говорить правду, но не всегда всю правду".

То что они написали эт, конечно, хорошо (про ч.2 ст. 152 Конституции), но вот почему я ни в одном решении не встречала упоминание  ч.3 ст 152 Конституции о возмещении убытков законами признаными неконституционными? Это первое.

Второе. А как быть со ст. 9 КАСУ:

Відповідно  до  п.5 ст.9  КАС України у разі виникнення у суду сумніву під час  розгляду  справи щодо  відповідності  закону  чи  іншого правового акта Конституції України,  вирішення  питання  про  конституційність якого  належить  до  юрисдикції Конституційного Суду України,  суд звертається до  Верховного  Суду  України  для  вирішення  питання стосовно  внесення  до  Конституційного  Суду України подання щодо конституційності закону чи іншого правового акта.

Но на момент РАССМОТРЕНИЯ СУДОМ наших исков необходимости подавать запрос о неконституционности нет, т.к. решения КС уже есть.

А теперь вопрос: КАКОЙ СМЫСЛ в этой статье КАСУ, если возобновить права можно только после решения КС?

...в  такому  випадку  дата  Рішення  Конституційного  суду  про  визнання  норми  неконституційною  апріорі   буде  після  не  тільки  дати  виникнення спірних  правовідносин,  а  і   навіть  дати  звернення  до  суду
Тобто  якщо  розглядати  дату  Рішення  Конституційного суду  як  дату  з  якої  відбувається  відновлення  прав  порушених  дією  неконституційних  норм  законів,  та,  відповідно,  відмови  судом  в  задоволенні  вимог  ДО  цієї   дати  - то  положення  п.5 ст.9  КАС  України  геть  втрачають  будь  який  сенс. 
Аналогично с ч.3 ст. 152 Конституции.


Думаю, сейчас эту часть нужно выдвигать в исках, апелляции и кассации на первое место. Пропустят? Проигнорируют? Ну и ладушки, зато будет с чем идти в Евросуд (а что без него не обойтись это уже ни для кого не воспрос).
« Последнее редактирование: 30 Октябрь 2009, 23:35:06 от SumAnna » Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
Tonyka
Член ВГО
Пользователь
*****


Карма: 17
Offline Offline

Город: Мариуполь
Район: Жовтневый
ФИО судьи: Помогайбо В.О.
Дата рождения ребенка: 01.12.2005
Стадия процесса: Отослала ап. жалобу
Сообщений: 156


Просмотр профиля
« Ответ #4307 : 30 Октябрь 2009, 23:48:01 »

Супер!!! +100!

А вот нельзя ли подать в КСУ на толкование преюдициальности и приложить 2 следующих решения:
1- Решение самого КСУ  http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v019p710-09  где он пишет, что
"4. Зважаючи   на   те,   що  положення  пункту  10  Постанови
( 530-2008-п  ),   які   не   відповідають   Конституції   України
( 254к/96-ВР   ),   могли   бути   застосовані   при  призначенні,
перерахунку  і  виплаті  пенсій   окремим   категоріям   громадян,
Конституційний  Суд України відповідно до статті 74 Закону України
"Про Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ) вважає за необхідне
вказати на преюдиціальність цього Рішення."

2- вышеупомянутое решение ВАСУ.

Где-то я встречала подобное... я имею в виду, что решение КСУ тоже подходит... Или путаю?
Записан

SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #4308 : 30 Октябрь 2009, 23:56:57 »

сегодня было 1-ое ОС.
Судья : вначале зачитала, что"позов був поданым  в апреле 2009".
А я говорю, "как это, Я посылыла в декабре 2008 в окружной суд, вот моё почтовое уведомление, а в мае 09 от вас пришла ухвала про открытие впровадження, где вы сообщили, что дело перекинули к вам, в райсуд".
судья: - а какое имеет для вас значение дата?
я: Как какое, вам же ответчик клопотання о пропущенных  сроках подал, где говорит, что я обратилась в суд только в 2009.
судья: - вы вправе предоставить доказы, что ваш иск зарегестрирован в окружном в декабре 08р
судья: - а в этом уведомлении есть опись того, что там был именно ваш иск.
я: нет
...немая сцена.

После ОСа...Я звоню в Окружной, а они мне - пишите информационный запрос, в течении 45 дней ответим...или ходатайство в своей судье, пусть она напишет нам  запрос, но это будет дольше

А у меня через месяц - 2-е ОС, боюсь если не успею получить ответ, то мне на 2ОС откажут по срокам.


Подскажите, Что делать?  я думаю, раз 300 исков перекинули весной из окружного, то у многих была такая проблема

Полностью поддерживаю мнение о запросе в суд куда подавали иск. Только про 45 дней это они загнули - если это из ЗУ Об обращении граждан, то 45 дней на сложные вопросы, требующии дополнительного изучения, а запрос об информации тянет максимум на 2 недели.

Квитанция у Вас есть, уже хорошо.
Начнем с того, что нигде не прописано, что почтой иски нужно отправлять с описью вложения. Да, народ уже подстраховывается и делает ее, но ПО ЗАКОНУ (КАСУ) этого не требуется.
Так что, думаю, стоит стоять на том, что это пусть они докажут, что в этом отправленом конверте был не иск, а поздравление с Новым годом (это для настроя  Подмигивающий ).
Если отправляли заказным, сделайте параллельно запрос на почту (по адрему суда) - какого числа было вручено письмо от ФИО такому-то суду (заказные отдаются под роспись в журнале почты). Может их ответ чем-то пригодиться.

Ну и пусть заседание еще перенесут, вопрос того стоит.
« Последнее редактирование: 31 Октябрь 2009, 00:06:12 от SumAnna » Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #4309 : 31 Октябрь 2009, 00:04:01 »

а может ли судья сказать, например, что то что вы подавали в другой суд - это ничего не значит.
У нас иск считается поданным с даты нашей канцелярии

1. Сказать может, но юридически это будет иметь значение, если он (судья) подкрепит это статьей КАСУ (но таковой нет).
2. "У нас" не считается, считается по КАСУ. А там если отправляли почтой - то с даты отправки. А то что дела шуруются из одного суда в другой, то это не оправдывает их, а наоборот.
« Последнее редактирование: 31 Октябрь 2009, 00:16:35 от SumAnna » Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
КлубничкаВероничка
Член ВГО
Эксперт
*****

Евгения


Карма: 38
Offline Offline

Город: Харьков
Район: Ленинский
ФИО судьи: Викторов В.В.:2007-2009года, Бегунц А.О.:2010год
Дата рождения ребенка: 25.06.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Дело в ВАСУ... Ждем у моря погоды...
Сообщений: 737


Просмотр профиля
« Ответ #4310 : 31 Октябрь 2009, 11:13:19 »

Если не много переписать статью 50, то получится:
1. допомога при народженні дитини, допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (Матеріальне забезпечення та соціальні послуги за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням согласно ст.34) застрахованим особам призначаються та надаються за основним місцем роботи за рахунок сплачених застрахованими особами страхових внесків

И сразу ВСЕ понятно и становится на свои места.

Т.е. КабМин должен біл разработать Порядок выплат помощи застрахованным, который бы предусматривал призначення та надання за основним місцем роботи, передачу коштів від ГР Фонду, але цього він не зробив...Чим порушив Постанову 731... biggrin

Это, если бы была действительна статья 50 в контексте УТСЗН?
Не поняла про постанову 731... Явно туплю???


ну это я имею ввиду:
16. У разі  внесення змін,  доповнень або визнання таким,  що втратив чинність, акта законодавства, відповідно до якого прийнято нормативно-правовий акт,  орган,  що видав цей нормативно-правовий акт,  зобов'язаний у місячний термін внести  до  нього  відповідні зміни, доповнення або визнати його таким, що втратив чинність.
   
Зміни  і  доповнення, внесені до нормативно-правового акта, а також  рішення  про  втрату нормативно-правовим  актом  чинності, підлягають  державній  реєстрації  в  порядку, встановленому  цим Положенням.  ( Абзац другий пункту 16 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1440 ( 1440-2004-п ) від 28.10.2004 ) ( Пункт 16 в редакції Постанови  КМ  N 1640 (  1640-98-п  )  від 16.10.98 )
     
Записан




Состав преступления не имеет значения, имеет значение состав суда.(с)А. Вайнер.
КлубничкаВероничка
Член ВГО
Эксперт
*****

Евгения


Карма: 38
Offline Offline

Город: Харьков
Район: Ленинский
ФИО судьи: Викторов В.В.:2007-2009года, Бегунц А.О.:2010год
Дата рождения ребенка: 25.06.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Дело в ВАСУ... Ждем у моря погоды...
Сообщений: 737


Просмотр профиля
« Ответ #4311 : 31 Октябрь 2009, 11:18:22 »

"Посилання судів на Рішення Конституційного Суду України від 09.07.2007 року N 6-рп/2007, яким визнані неконституційними положення Закону України "Про Державний бюджет України 2007 рік", не приймаються судом касаційної інстанції.

Відповідно до ч. 2 ст. 152 Конституції України закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

Тобто рішення Конституційного Суду України мають перспективну дію.


А-а-а-а-а! А что же они понимают под преюдициальностью?!
Записан




Состав преступления не имеет значения, имеет значение состав суда.(с)А. Вайнер.
лорка
Глобальный модератор
Эксперт
*****


Карма: 34
Offline Offline

Город: Винница
ФИО судьи: Старинщук О.В.
Дата рождения ребенка: 2008г
Стадия процесса: коммунифиц.жалоба в ЕСПЧ Жду решения .
Сообщений: 805


Просмотр профиля Email
« Ответ #4312 : 31 Октябрь 2009, 11:30:43 »

Девочки где найти новые реквизиты Киевского апеляционного(он переехал на ул.Московскую)?В суде ПИ еще старые и в банке не могут на них взять гос. пошлину.В инете искала немогу найти.
Записан

Суди меня судья неправедный!!!
elen_alchevsk
Член ВГО
Опытный пользователь
*****


Карма: 19
Offline Offline

Город: Алчевск
Район: Луганская обл./Донецкий ап.суд
ФИО судьи: пи - Лукьянова/ ап.суд - Малашкевич
Дата рождения ребенка: 22.06.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Ап.суд оставил решение ПИ в силе. Результат - 315 грн. Исполнительный лист даже не отвозила!..
Сообщений: 248


Просмотр профиля
« Ответ #4313 : 31 Октябрь 2009, 13:31:55 »

Відповідно до ч. 2 ст. 152 Конституції України закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.

Тобто рішення Конституційного Суду України мають перспективну дію.

На момент виникнення спірних відносин, а саме на дату нарахування і виплати позивачу органами праці та соціального захисту населення відповідних коштів, положення Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" були діючими, а відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. "  wild diablo

Всё... Я в ауте! suicide

Хорошо! А если мне назначали в конце августа 2007 - т.е. ПОСЛЕ РКСУ, то ведь ДОЛЖНЫ были уже в НОВОЙ редакции делать, правильно?!
Записан
antonsherkkkk
Эксперт
******

Карма: 24
Offline Offline

Город: Харьков
Район: Дзержинский
ФИО судьи: Руднева О.О.
Дата рождения ребенка: 19.01.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: ПИ - удовлетворили лишь с 9.07 -31.12.2007г., срок восстановлен.Подала заявы на дополнительное решение,исправление ошибок, разьяснение. Подала ап.скаргу по ЦПК.
Сообщений: 692


Просмотр профиля Email
« Ответ #4314 : 31 Октябрь 2009, 18:33:43 »

1- Решение самого КСУ  http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v019p710-09  
за сентябрь 09

2- вышеупомянутое решение ВАСУ. за июнь 09

судья сказала, что преюдиция - это судам общей юрисдикции принимать сделанные в РКСУ выводы без доказательств.
и в этой фразе про обратную силу не идётся.( правда я не упоминала РКСУ за сентябрь 09)

Но у меня тогда вопрос - а разве если в РКСУ нет указания на преюдициальность, то что судам общей юрисдикции нужно доказывать сделанные в РКСУ выводы?

и ещё вопрос. Прецендент в юр.практике за,допустим 09г. можно применить к иску 2010 года, но, в иске  рассматривается событие за 08г..
и ещё в реестре нашла:http://www.reyestr.court.gov.ua/pls/apex/f?p=301:2:1784323365257429::NO::P2_DC_ID,P2_DC_HASH:10006098652%2C00355A6623D2FF542F8354CB55CD7822
Згідно із ст.99 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи, встановлюється річний строк, який обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Також законами можуть встановлюватися інші строки звернення до адміністративного суду. Зокрема такі строки передбачені Цивільним кодексом України, Кодексом законів про працю України, які також можуть бути застосовані.

При цьому відповідно до ст.100 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо суд визнає причину пропуску строку звернення до суду поважною, адміністративна справа розглядається і вирішується в порядку, встановленому цим Кодексом. Тобто Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи шляхом постановлення окремого процесуального документа, а ст.102 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено тільки поновлення процесуальних строків.

Із листа управління праці та соціального захисту населення Калуської  міської ради №05/999-08 від 22.04.2009 року (а.с.6) вбачається, що позивачці фактично  відмовлено у  проведенні виплат  по догляду за дитиною до досягнення  нею трирічного віку за 2007 – 2008 роки , а отже ОСОБА_1  звернулася до суду саме тоді, коли дізналася про порушення  своїх та дитини прав та інтересів.
:::::::::это выходит, что по поводу упсзн- овского  клопотання по срокам суд не обязан выносить ухвалу отдельным документов.. ...Может быть, но устно он же должен сообщить о своём решении?
а то многие девчонки узнают  о решении судьи из окончательной ухвалы?
::::::
(этот вопрос уже обсуждался раньше, я знаю, и подняла его опять толко лишь потому, что встретила вышеуказанную ухвалу)
...я так поняла, что фраза "ст.102 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено тільки поновлення процесуальних строків" в контексте означает, что "срок обращенияс позовом" не есть "процессуальный срок"
"якщо суд визнає причину пропуску строку звернення до суду поважною, адміністративна справа розглядається і вирішується в порядку, встановленому цим Кодексом" Эта фраза вообще не ясна.
а если не визнаэ поважною, то тогда что? не розглядаэться совсем? или розглядаэться, у порядку какого-то другого кодекса?
Получается, если у меня начался 1ОС, т.е. рассмотрение дела по сути, судья попросила меня зачитать исковые требования,и я на ОС1  зачитала только половину, и перенесли на месяц.
Но, выходит, что судья в начале ОС1 должна сначала была предложить высказаться всех по срокам, потом обьявить(хотя бы устно) о ухвале по срокам (т.е. поновлено или нет и если частично поновлено, то с какой даты), а уже потом рассматривать дело по сути.

или я что-то путаю.. ("по сути", как я понимаю - это начало читки иска), но что озачает на пальцах "фраза адміністративна справа розглядається і вирішується в порядку, встановленому цим Кодексом", т.е с чего начинается  этот порядок?

Я считаю, что раз я начала читать иск, то это уже пошли по пунктам Поряда КАС, и значит, что суд визнал причину поважной. Но, с другой стороны, он не мог вызнати причину поважной, не рассмотрев и не  заслушав мнения всех сторон по поводу клопотання?.  Замкнутый круг.

И ещё интересно. В клопотанны моего УПСЗН - 2 пункта:1. по срокам 2. по привлечению центра
Ухвалу суду по 2-ому пункту (отдельным документом) я нашла в своём деле датированной датой моего ПС, на котором УПСЗН устно сказал "я ходатайствую  о привлечении... и предоставила об этом бумагу"
Завидная оперативность...это ж надо ....в тот же день напечатать ухвалу, причём в конце рабочего дня. А про 1.пункт своего клопотання Утсзн устно даже не заикнулся. Какой отлаженный сценарий, всё продумано..Молодцы.
« Последнее редактирование: 01 Ноябрь 2009, 13:01:47 от antonsherkkkk » Записан
НАТАСЬЯ
Глобальный модератор
Специалист
*****


Карма: 34
Offline Offline

Город: г.Мариуполь
Дата рождения ребенка: 17.04.2007г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Суд ПИ - отказ 26.05.11-апелляция
Сообщений: 451


Просмотр профиля
« Ответ #4315 : 31 Октябрь 2009, 21:13:35 »

Как писала Анвитаса в своем позове

Цитировать
Статтею 267 КАС України судові надана можливість здійснення контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах, а саме: частиною першою зазначеної статті встановлено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
У зв’язку з цим з метою запобігання невиконання (або несвоєчасного виконання) судового рішення, прийнятого за результатами розгляду цієї справи, я вважаю за необхідне звернутися до суду з проханням реалізувати встановлене статтею 267 КАС України право здійснення контролю за виконанням прийнятого рішення.

Я тоже написала так.

И УТСЗН ссылаются на то, что "ця вимога неправомірна у зв'язку з тим, що позбавляє УТСЗН можливості відстоювати інтереси в апеляційній інстанції"

Но ведь ст. 267 КАСУ касается решения, вступившего в силу согласно ст.254, т.е. "після закінчення апеляційного розгляду справи" Непонимающий

Я правильно понимаю???
Записан

guess
Эксперт
******

Карма: 37
Offline Offline

Статус: Застрахованная (нный)
Сообщений: 706


Просмотр профиля
« Ответ #4316 : 01 Ноябрь 2009, 10:07:50 »

Пишу девочке иск. В свете изменений КАСУ и ГПК уже писать по ГПК? Закон подписан уже? никто не в курсе?В раде его нет.
Это ж теперь гос.пошлина меняется и ИТЗ aggressive И значит не надо обжаловать в главное для восстановления срока.
ВСУ
Цитировать
Верховний Суд України не підтримує зміну підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами

 


У Верховному Суді України розглянуто проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами)”, внесений народними депутатами України А.В. Портновим, О.В. Лавриновичем, В.П. Пилипенком (реєстр. № 5010 від  23 липня 2009 року; далі — законопроект).

Законопроектом передбачається внесення змін до Цивільного процесуального кодексу України (далі — ЦПК) та Кодексу адміністративного судочинства України (далі — КАС) щодо визначення підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами, за органами правосуддя цивільної юрисдикції.

Зазначений законопроект не може бути підтримано з таких підстав.

Метою запровадження адміністративного судочинства в Україні як раз і було створення спеціалізованого судового механізму розгляду скарг громадян, юридичних осіб на незаконні рішення, дії чи бездіяльність органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування (адміністративних органів), їхніх посадових чи службових осіб, у тому числі у сфері соціальних правовідносин.

Пунктом 1 частини першої статті 17 КАС до компетенції адміністративних судів віднесено розгляд і вирішення спорів фізичних чи юридичних осіб із суб’єктами владних повноважень щодо оскарження їх рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Суб’єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб’єкт при здійсненні ним владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень (пункт 7 частини першої статті 3 КАС). Тобто відповідачем у справах адміністративної юрисдикції, як правило, є суб’єкт владних повноважень.

Саме такою властивістю (володінням публічно-владними повноваженнями) характеризується відповідач у справах стосовно призначення, обчислення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних виплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг, речового майна, пайків або грошової компенсації. У зв’язку з цим саме у порядку адміністративного судочинства має розглядатися та вирішуватися зазначена категорія спорів, оскільки тільки цей вид судового процесу, а не цивільний, розраховано за принципами доказування (порядку надання доказів) на захист прав і свобод громадян від порушень їх органами державної влади.

Відповідно до статті 11 КАС принципи диспозитивності та офіційності в адміністративному судочинстві є значно ширшими, ніж у цивільному. Суд може вийти за межі позовних вимог у разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб; а також установлено право суду з власної ініціативи витребувати докази, необхідні, на його думку, для з’ясування всіх обставин у справі. Крім того, згідно зі статтею 71 КАС в адміністративному процесі запроваджено концепцію “презумпції вини” суб’єкта владних повноважень. Фізична чи юридична особа в адміністративному процесі не повинні доводити, що їх законні права та інтереси порушено. Саме суб’єкт владних повноважень зобов’язаний довести, що він діяв у межах, установлених законом, відповідно до повноважень і у спосіб, що визначені законом. Ці принципи жодним чином не можуть застосовуватися під час здійснення правосуддя у цивільних справах. У зв’язку з цим захист порушених прав фізичної особи у соціальній сфері перед суб’єктом владних повноважень може істотно ускладнитися (наприклад, через відсутність у пенсіонера відповідних документів, відомчих актів тощо).

У разі прийняття зазначеного законопроекту виникнуть проблеми й організаційного характеру, а саме значно зросте навантаження на систему цивільних судів та погіршиться стан справ із захистом ними цивільних (майнових) прав громадян. Унаслідок реалізації положень законопроекту справи, що накопичилися за роки становлення адміністративної юстиції, будуть передані до загальних судів (близько 200 тисяч справ). Логічно виникає питання: навіщо було утворювати підсистему адміністративних судів? Адже ті категорії справ, що залишаться в їх компетенції (податкові спори, спори щодо проходження публічної служби), становлять незначний відсоток від загальної кількості судових справ, що розглядаються цими судами. До формування підсистеми адміністративних судів ці категорії справ розглядалися господарськими та загальними судами.

Отже, зміна предметної підсудності справ, пов’язаних із соціальними виплатами громадян, які становлять основну кількість адміністративних справ, ставить під сумнів доцільність існування адміністративного судочинства та системи адміністративних судів в Україні.

У результаті прийняття пропозицій, що містяться у законопроекті, ще більше навантаження ляже на апеляційні загальні суди та Судову палату у цивільних справах Верховного Суду України. Необхідно відзначити, що в адміністративному судочинстві касаційні функції виконує Вищий адміністративний суд України, в якому працює суддів більше, ніж у Судовій палаті у цивільних справах Верховного Суду України.

Слід зазначити, що законодавча невизначеність щодо компетенції адміністративних судів вже призвела до виникнення проблем у здійсненні цивільного, господарського судочинства, що потягло скасування значної кількості судових рішень у зв’язку з недотриманням правових норм щодо судових юрисдикцій, формування неоднакової практики розгляду і вирішення судових справ, утрати довіри громадян до органів судової влади.

Таким чином, законопроект містить необґрунтовані пропозиції, а тому не може бути прийнятий Верховною Радою України як закон.

Прес-служба Верховного Суду України

Джерело: www.scourt.gov.ua

 
ВАС
Цитировать
Висновок до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами)» від 23.07.2009, реєстр. № 5010
 
Висновок до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами)» від 23.07.2009, реєстр. № 5010

Даним проектом Закону пропонується внести зміни до  чинного процесуального законодавства (цивільного та адміністративного) стосовно  підвідомчості справ, пов’язаних із соціальними виплатами. Суттю запропонованих змін є фактична зміна підсудності судових справ, які відносяться до адміністративних, на судові справи, які розглядатимуться у порядку цивільного судочинства.

Із запропонованими проектом Закону змінами не можна погодитися,  оскільки вони не узгоджуються з Конституцією України, Законом України  «Про судоустрій України», Концепцією вдосконалення судівництва для утвердження справедливого суду в Україні відповідно до європейських стандартів (далі - Концепція), схваленою Указом Президента України від 10.05.2006 р. № 361/2006.

Так, відповідно до статті 125 Конституції України система судів загальної юрисдикції в Україні будується за принципами територіальності і спеціалізації.

Статтею 19 Закону України «Про судоустрій України» визначено, що відповідно до Конституції України в системі судів загальної юрисдикції утворюються загальні та спеціалізовані суди окремих судових юрисдикцій. Спеціалізованими судами є господарські, адміністративні та інші суди, визначені як спеціалізовані суди.

Разом із цим розділом ІІІ Концепції передбачено, що правильно організована система судів є однією з гарантій справедливого і ефективного судочинства.

Система судів загальної юрисдикції повинна будуватися на принципах:

спеціалізації - суди мають бути організовані з урахуванням особливостей предмета судових справ за відповідною юрисдикцією та зумовленого цими особливостями виду судочинства;

територіальності - суди мають бути утворені так, щоб їх юрисдикція охоплювала певну територію держави, виходячи з потреби наближення судочинства до людини;

інстанційності - суди мають бути організовані так, щоб забезпечити право на перегляд судового рішення у суді вищого рівня.

 Згаданою Концепцією визначено, що спеціалізація судів має відбуватися за галузевою ознакою та обумовленим нею видом судочинства. Це дозволяє вирізняти у межах загальної юрисдикції цивільну, кримінальну, адміністративну, а також господарську юрисдикцію як особливий різновид цивільної юрисдикції.

 Слід зазначити, що проектом Закону фактично пропонується змінити спеціалізацію адміністративних судів.
 Крім того, прийняття запропонованого проекту Закону не сприятиме швидкому та якісному розгляду справ в силу об’єктивних  причин.

Так, не можна говорити про більш швидкий розгляд адміністративних справ у сфері соціального забезпечення суддями загальних судів, оскільки завдяки принципу спеціалізації, який діє в системі судочинства України, судді мають можливість всебічно, повно та об'єктивно розглядати  адміністративні справи не відволікаючи свою увагу на розгляд справ інших спеціалізацій, які розглядаються суддями загальних судів і подекуди відрізняються не лише предметом спору, а і вирішуються у рамках різних юрисдикцій, як то цивільна та кримінальна.

Означене призведе до ще більшого навантаження на суддів загальних судів та значно подовжить терміни судового розгляду справ, що в свою чергу  буде сприяти порушенню  вимог статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо розгляду справи упродовж розумного строку.

 Разом із цим, виходячи із змісту пояснювальної записки, проект Закону суперечить обґрунтуванню необхідності його прийняття та фінансово-економічному обґрунтуванню.

Так, у разі прийняття проекту Закону, внаслідок збільшення кількості справ, пов’язаних із соціальними виплатами,  виникне проблема зменшення навантаження на загальні суди за рахунок відповідного збільшення штату суддів в цих судах. При цьому, кількість посад суддів  визначається на основі розрахунку середньої кількості судових справ, яка припадає на відповідну територію, поділеної на норматив навантаження на одного суддю. Норматив навантаження залежить від кількості судових справ, правильному вирішенню яких суддя може приділити достатню увагу.

Враховуючи вищенаведе та беручи до уваги  остаточне завершення формування системи адміністративних судів України слід відмітити, що не забезпечення адміністративних судів належними приміщеннями,  неналежне фінансове, неповне кадрове забезпечення не є підставою для руйнації системи адміністративного судочинства, запровадження якої є свідченням  розвитку демократичної, правової держави відповідно до європейських стандартів і гарантією права особи на справедливий суд.
 
З огляду на викладене, Вищий адміністративний суд України не підтримує запропонований проект Закону та наполягає на обов’язковому урахуванні висловлених зауважень та пропозицій.

Також просимо запросити на засідання Комітету, на якому буде обговорюватися зазначений проект Закону, представників Вищого адміністративного суду України.
 
Угу..так и послушали....
« Последнее редактирование: 01 Ноябрь 2009, 10:20:35 от guess » Записан
werter
Член ВГО
Пользователь
*****


Карма: 85
Offline Offline

Сообщений: 149


Просмотр профиля Email
« Ответ #4317 : 01 Ноябрь 2009, 14:31:31 »

по поводу письма из суда - обязательно сохраните оригинал - придурок, который его подписал реально имеет шанс получить статус обвиняемого по статье служебный подлог.

выдержка из решения ветеранам -  бред, в части примененения в виде основания для отказа в удовлетворении исковых требований.
ч. 2 ст. 152 (Закони, інші правові акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.) - определяет последствия для механизма правового регулирования отношений в связи с признанием нормы неконституционной, а ч. 3 ст. 152 (Матеріальна чи моральна шкода, завдана фізичним або юридичним особам актами і діями, що визнані неконституційними, відшкодовується державою у встановленому законом порядку) - создаёт  последствия для субъективного права нарушенного неконституционной нормы, т.е. - право, нарушенное действиями на основе неконституционной нормы, получает дополнительный механизм восстановления - право требования возмещения на основании ч.3 ст. 152 конституции
А суд, рассматривающий дело по КАСУ, ОБЯЗАН прежде всего установить - было ли нарушено субъективное право, законными или незаконными были действия органа - это вторично, по отношению к заявлению о нарушении права, а уже в случае, если действия органа были в пределах его спецкомпетенции (в соответствии с национальным законом, признанным позднее неконституционным) но ими было всё таки было нарушено субъективное право, то он должен применить нормы Конвенции.
От чего они бегут и прячуться - но добегут до бунта и саботажа.
Записан
MeduzaGorgona
Член ВГО
Пользователь
*****

Карма: 13
Offline Offline

Стадия процесса: ОС 05.05.2010
Сообщений: 171


Просмотр профиля
« Ответ #4318 : 01 Ноябрь 2009, 18:49:26 »

Девочки, пишу здесь, что бы все увидели. У нас в Сумах, еще не официально, но в ноябре будет вирус гриппа как и на Западной Украине. Это сказала мама подружки,она работает в санэпидемстанции. Так что покупайте оксалиновую мазь, мажьте носики себе, деткам и членам семьи перед выходом из дома,  пейте афлубин, амизон или что-то в этом роде.
Кроме этого, девочки запаситесь оксолином, интерфероном или лафероном, анафероном (и взросл. и детск.)........ масками в количестве до 100 штук на человека. У нас нету нигде ни одной маски ни в одной аптеке, я шью дома сама из бинтов и марли. Маску надо менять через 2-3 часа, в день надо 1 человеку 6-8 масок.
Не болейте!!!
Записан
elen_alchevsk
Член ВГО
Опытный пользователь
*****


Карма: 19
Offline Offline

Город: Алчевск
Район: Луганская обл./Донецкий ап.суд
ФИО судьи: пи - Лукьянова/ ап.суд - Малашкевич
Дата рождения ребенка: 22.06.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Ап.суд оставил решение ПИ в силе. Результат - 315 грн. Исполнительный лист даже не отвозила!..
Сообщений: 248


Просмотр профиля
« Ответ #4319 : 01 Ноябрь 2009, 19:32:15 »

не обязательно иметь по 100 масок! Просто каждые 2-3 часа маску надо менять и проглаживать горячим утюгом. Или, у кого есть дома кварцевая лампа - кварцевать.
Все не так страшно! Просто нагнетают обстановку специально!
Записан
Страниц: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 487   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap Rambler's Top100 ���������� ������
Страница сгенерирована за 0.426 секунд. Запросов: 21.
Array
(
    [type] => 8192
    [message] => Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated
    [file] => /home/zedinuas/public_html/forum/index.php
    [line] => 49
)