Украинский социальный форум
19 Октябрь 2018, 13:05:47 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Запущена новая МЕДИА-БИБЛИОТЕКА!
   
   Начало   Помощь Поиск Календарь Медиа Войти Регистрация  
Страниц: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 487   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Консилиум  (Прочитано 1547276 раз)
0 Пользователей и 4 Гостей смотрят эту тему.
yaso4ka
Новичок
*


Карма: 4
Offline Offline

Город: Харьков
Район: Фрунзенский
Дата рождения ребенка: 2005
Стадия процесса: подала иск,через 2 мес его вернули,подаю заново
Сообщений: 66


Просмотр профиля
« Ответ #420 : 18 Апрель 2009, 23:45:21 »

я начинаю волноваться,отправила иск в прошлую субботу с почты и не получила до сих пор уведомление,по другим бумажкам через почту через три дня уведомление приходило о получении,то ли у них в суде пасхальные каникулы?что в таком случае делают?звонить на почту во вторник?
Записан

Кто не стучит-тому и не открывают!
SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #421 : 18 Апрель 2009, 23:48:14 »

Получается, что УТСЗН должен просто принять новое решение, а платить его никто не обязывал?

В решение будет обязать выдать новое решение о назначение (переназначить), обязать сделать перерасчет и обязать выплатить недоплату.

суд ведь обязал сделать перерасчет, поэтому не может же он ТУТ ЖЕ сделать ЕГО сам и стянуть
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #422 : 19 Апрель 2009, 02:47:45 »

пробую комментировать КАСУ по вопросу негайного виконання

Цитировать
Стаття 161. Питання, які вирішує суд
                 при прийнятті постанови


     1. Під час прийняття постанови суд вирішує:

     1) чи мали місце обставини,  якими обґрунтовувалися вимоги та
заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;

     2) чи  є  інші  фактичні дані (пропущення строку звернення до
суду тощо),  які мають значення для вирішення справи, та докази на
їх підтвердження;

     3) яку    правову   норму   належить   застосувати   до   цих
правовідносин;

     4) чи належить задовольнити позовні вимоги або відмовити в їх
задоволенні;

     5) як розподілити між сторонами судові витрати;

     6) чи є підстави допустити негайне виконання постанови;

     7) чи   є   підстави   для  скасування  заходів  забезпечення
адміністративного позову.

Т.е. суд обязан в решении указати есть ли основание виконати постанову негайно
Причем получается, что даже без нашого упоминания в Прошу.
Поэтому если в решении ничего нет о негайном можно смело упоминать об том на апелляции, как нарушение процессуальных норм.

Цитировать
     Стаття 162. Повноваження суду при вирішенні справи

     1. При  вирішенні  справи  по  суті  суд  може   задовольнити
адміністративний  позов  повністю або частково чи відмовити в його
задоволенні повністю або частково.

    2. У  разі  задоволення  адміністративного  позову  суд  може
прийняти постанову про:
     
1) визнання    протиправними    рішення    суб'єкта   владних
повноважень чи окремих його положень,  дій чи бездіяльності і  про
скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень,
про поворот виконання цього рішення чи окремих  його  положень  із
зазначенням способу його здійснення;

     2) зобов'язання відповідача вчинити певні дії;

     3) зобов'язання  відповідача  утриматися  від вчинення певних
дій;

          4) стягнення з відповідача коштів;

     5) тимчасову заборону (зупинення)  окремих  видів  або  всієї
діяльності об'єднання громадян;

     6) примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян;

     7) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за
межі України;

     8) визнання    наявності    чи    відсутності     компетенції
(повноважень) суб'єкта владних повноважень.

     Суд може   прийняти   іншу   постанову,   яка  б  гарантувала
дотримання і захист прав,  свобод
, інтересів людини і громадянина,
інших  суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з
боку суб'єктів владних повноважень.

П.4 и последний абзац можно подвести под то, что для гаранти дотримання і захист прав  нужно  негайне виконання

Цитировать
     Стаття 163. Зміст постанови

     1. Постанова складається з:

     1) вступної частини із зазначенням:

     дати, часу та місця її прийняття;

     найменування адміністративного  суду,  прізвищ  та  ініціалів
судді (суддів) і секретаря судового засідання;

     імен (найменувань) сторін та інших осіб,  які беруть участь у
справі;

     предмета адміністративного позову;

     2) описової частини із зазначенням:

     короткого змісту позовних вимог і позиції відповідача;

     пояснень осіб, які беруть участь у справі;

     інших доказів, досліджених судом;

     3) мотивувальної частини із зазначенням:

     встановлених судом обставин із посиланням на докази,  а також
мотивів неврахування окремих доказів;

     мотивів, з  яких  суд  виходив  при  прийнятті  постанови,  і
положення закону, яким він керувався;

     4) резолютивної частини із зазначенням:

     висновку суду про задоволення  адміністративного  позову  або
про відмову в його задоволенні повністю чи частково;

     висновку суду по суті вимог;

     розподілу судових витрат;

    інших правових наслідків ухваленого рішення;

     строку  і  порядку  набрання  постановою  законної сили та її
оскарження.

Т.е. суд может указати про негайно уже в решении (+ мои комментарии ниже к ст. 256)

Цитировать
    Стаття 168. Додаткове судове рішення

     1. Суд,  що ухвалив судове рішення, може за заявою особи, яка
брала участь у справі,  чи з власної ініціативи прийняти додаткову
постанову чи постановити додаткову ухвалу у випадках, якщо:

     1) щодо   однієї   із   позовних   вимог,   з   приводу  якої
досліджувалися докази, чи одного з клопотань не ухвалено рішення;


     2) суд,  вирішивши питання про  право,  не  визначив  способу
виконання судового рішення;

     3) судом не вирішено питання про судові витрати.

     2. Питання  про  ухвалення  додаткового судового рішення може
бути заявлено до закінчення строку на виконання судового рішення.

     3. Суд  ухвалює  додаткове  судове  рішення  після   розгляду
питання  в  судовому  засіданні  з повідомленням осіб,  які беруть
участь у справі.  Неприбуття у судове  засідання  осіб,  які  були
належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду питання.

     4. Про   відмову   в   ухваленні   додаткового   рішення  суд
постановляє ухвалу.

     5. Додаткове судове рішення або ухвала  суду  про  відмову  в
ухваленні додаткового судового рішення можуть бути оскаржені.

Если негайное виконання заявили в Прошу или дале ходотайство об этом, а суд «незаметил», то можно потом подать заявление на дополнительное решение

Цитировать
Стаття 255. Наслідки набрання законної сили судовим рішенням

     1. Постанова  або ухвала суду,  яка набрала законної сили,  є
обов'язковою для осіб,  які беруть  участь  у  справі,  для  їхніх
правонаступників,  а також для всіх органів,  підприємств, установ
та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і
підлягає виконанню на всій території України.

     2. Обставини,  які  були  встановлені постановою,  що набрала
законної  сили,  в  одній  адміністративній   справі   не   можуть
оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін
.


Если вопрос о сроке исполнения решения рассматривался, т.е. поднимался вопрос о негайності исполнения, то вопрос об отсрочке выполнения по идее снимается на основании этой статьи
А учитывая, что управления намерены именно тянуть исполнение то упоминание о негайності может помочь
Мол, вопрос о сроке исполнения решения уже рассматривался, даже если отказали то вопрос о сроке уже решался судом (пусть и отказали негайно, но и НЕ принято ЖЕ и решение отложить исполнение)
Тут немного сырые мысли, но нужно обдумать

Цитировать
    Стаття 256. Постанови суду, які виконуються негайно

     1. Негайно виконуються постанови суду про:

     1) присудження  виплати пенсій,  інших періодичних платежів з
Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів -  у
межах суми стягнення за один місяць;

     2) присудження  виплати  заробітної  плати,  іншого грошового
утримання у відносинах публічної служби - у межах  суми  стягнення
за один місяць;

     3) поновлення на посаді у відносинах публічної служби;

     4) припинення  повноважень  посадової  особи у разі порушення
нею вимог щодо несумісності;

     5) уточнення списку виборців;

     6) обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання;

     7) усунення обмежень у реалізації права на мирні зібрання.

     2. Суд,  який прийняв постанову,  за заявою осіб,  які беруть
участь  у  справі,
  або  з  власної  ініціативи  може  звернути до
негайного виконання постанову:

     1) у  разі  стягнення  всієї  суми  боргу   при   присудженні
платежів, визначених пунктами 1 і 2 частини першої цієї статті;

     2) про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї
діяльності   об'єднання   громадян;   про    примусовий    розпуск
(ліквідацію) об'єднання громадян;

     3) про   примусове   видворення   іноземця   чи   особи   без
громадянства.

     3. Суд розглядає заяву про звернення постанови  до  негайного
виконання  в  триденний строк
у судовому засіданні з повідомленням
осіб,  які беруть участь у справі.  Неприбуття у судове  засідання
осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає судовому
розгляду.

     4. Ухвалу суду за результатами розгляду заяви  про  звернення
постанови  до негайного виконання може бути оскаржено в загальному
порядку.

Получается, что для негайного исполнения нужно заявление, причем не в иске, а отдельное, после вынесения решения
НО  раз мы упоминаем в иске, то нужно бить на ст. 161

     
Цитировать
Стаття 257. Порядок виконання судових рішень в
                 адміністративних справах
   
1. У  разі  необхідності  спосіб,  строки і порядок виконання
можуть бути визначені у  самому  судовому  рішенні.  Так  само  на
відповідних  суб'єктів  владних  повноважень можуть бути покладені
обов'язки щодо забезпечення виконання рішення.

     2. Судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить
виконати негайно, є підставою для його виконання
.

     3. У  разі  поновлення  судом  апеляційної  інстанції  строку
апеляційного  оскарження   одночасно   вирішується   питання   про
зупинення виконання постанови або ухвали.  Виконання постанови або
ухвали може бути зупинено також в інших випадках, встановлених цим
Кодексом.

     4. Примусове  виконання  судових  рішень  в  адміністративних
справах здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про
виконавче провадження" ( 606-14 ).

     5. Процесуальні   питання,  пов'язані  з  виконанням  судових
рішень в адміністративних справах, вирішує суддя адміністративного
суду одноособово, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Да, получается исполнять должны несмотря на то, что дело еще находится в апелляции и не вступило в законную силу



     
Цитировать
Стаття 258. Звернення судових рішень в
                 адміністративних справах до
                 примусового виконання


     1. За кожним судовим рішенням,  яке набрало законної сили або
яке належить виконати негайно,
  за заявою осіб,  на  користь  яких
воно ухвалено, видається один виконавчий лист. Якщо судове рішення
ухвалено  на  користь   кількох   позивачів   чи   проти   кількох
відповідачів, суд має право видати кілька виконавчих листів, точно
зазначивши,  яку частину судового рішення треба виконати за кожним
виконавчим листом.

     2. Виконавчий  лист про стягнення судового збору надсилається
судом до місцевих органів державної податкової служби.


     
Цитировать
Стаття 259. Оформлення виконавчого листа, виправлення
                 помилки в ньому та визнання виконавчого листа
                 таким, що не підлягає виконанню

     1. Виконавчий лист має  відповідати  вимогам  до  виконавчого
документа,    встановленим    Законом   України   "Про   виконавче
провадження" ( 606-14 ).

     ….
     
А тепер прикольное:


Цитировать
Стаття 266. Особливості повороту виконання в
                 окремих категоріях адміністративних справ


     1. Поворот  виконання  постанови  про  відшкодування   шкоди,
завданої    суб'єктом   владних   повноважень   каліцтвом,   іншим
ушкодженням здоров'я або  смертю  фізичної  особи,  постанови  про
присудження   виплати  пенсій  чи  інших  періодичних  платежів  з
Державного бюджету України
або позабюджетних державних  фондів,  а
також постанови про присудження виплати заробітної плати чи іншого
грошового утримання у відносинах  публічної  служби  допускається,
якщо   скасована   постанова  була  обґрунтована  на  повідомлених
позивачем  завідомо  неправдивих  відомостях   або   поданих   ним
підроблених документах.
Т.е. даже если апелляция отменит решения суда, то назад вернуть истец обязан только если  заведомо наврал, ха-ха
А если у судов мнения разошлись просто (один взіскать, другой отказать), то єто не причина возврата


   
Цитировать
Стаття 267. Судовий контроль за виконанням судових
                 рішень в адміністративних справах

     1. Суд,  який  ухвалив  судове  рішення  в   адміністративній
справі,  має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на
користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом
строк звіт про виконання судового рішення.

     2. За наслідками розгляду звіту або у разі його ненадходження
у встановлений строк суд може постановити окрему ухвалу.

     3. Судовий  контроль   за   виконанням   судових   рішень   в
адміністративних    справах    здійснюється   також   у   порядку,
встановленому статтею 181 цього Кодексу.

Тут особо статья напрямую ничего не гарантирует, НО ответчику дополнительная головная боль
Ну а почему бы и нет?...
Не отчитывается суду – прямиком в прокуратуру

Цитировать
Стаття 181. Особливості провадження у справах з
                 приводу рішень, дій або бездіяльності
                 державної виконавчої служби

     1. Учасники    виконавчого   провадження   (крім   державного
виконавця) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій,
мають  право  звернутися  до  адміністративного  суду  із позовною
заявою,  якщо  вважають,  що  рішенням,  дією  або   бездіяльністю
державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої
служби порушено їхні права,  свободи чи  інтереси,  а  також  якщо
законом  не  встановлено інший порядок судового оскарження рішень,
дій чи бездіяльності таких осіб.

     2. Позовну заяву може бути подано до суду:

     у десятиденний строк з дня,  коли особа дізналася або повинна
була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів;

     у триденний  строк  з  дня,  коли особа дізналася або повинна
була дізнатися про порушення її прав,  свобод чи інтересів, у разі
оскарження постанови про відкладення провадження виконавчих дій.

     3. Відповідачем   у   справах   з  приводу  рішень,  дій  або
бездіяльності  державного  виконавця  чи  іншої  посадової   особи
державної   виконавчої   служби   є  відповідний  орган  державної
виконавчої служби.

     4. Про подання позовної заяви суд повідомляє  відповідача  не
пізніше ніж наступного дня після відкриття провадження у справі.

     5. Адміністративна   справа   з   приводу   рішень,  дій  або
бездіяльності  державного  виконавця  чи  іншої  посадової   особи
державної виконавчої служби вирішується судом протягом десяти днів
після відкриття провадження у справі.

вообщем, можно закатывать рукава и писать на эту тему, только вот я завтра (уже сегодня точнее) уезжаю к родителям и вернусь только в среду, но я сделаю распечатку, буду думать, так сказать, меня тоже сроки поджимают )))
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
SumAnna
Эксперт
******


Карма: 142
Offline Offline

Город: Сумы
Дата рождения ребенка: 8.10.2007 г.
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: Отправила кассацию в ВАСУ и ВСУ
Сообщений: 891

127193052
Просмотр профиля
« Ответ #423 : 19 Апрель 2009, 02:56:37 »

Цитировать
Стаття 166. Окремі ухвали суду

     1. Суд,  виявивши  під  час розгляду справи порушення закону,
може  постановити  окрему  ухвалу  і  направити   її   відповідним
суб'єктам  владних  повноважень  для  вжиття заходів щодо усунення
причин та умов,  що сприяли порушенню закону
. Про вжиті заходи суд
повідомляється  не пізніше одного місяця після надходження окремої
ухвали.

     2. У разі необхідності суд може постановити окрему ухвалу про
наявність   підстав  для  розгляду  питання  щодо  притягнення  до
відповідальності  осіб,  рішення,  дії   чи   бездіяльність   яких
визнаються протиправними.

     3. Окрема ухвала може бути оскаржена особами,  інтересів яких
вона стосується.

за компанию и эта статья попалась
это как раз о применении УК, что суд если обнаружил преступное нарушение закона должен заявить в соответствующие органы
можно сославшись на эту статью поадать суду просто ходотайство, а суд должен или заявить в соответствующий орган, или обосновать почему отклонил ходотайство
в идеале  Подмигивающий
Записан



"Говорят, что счастья нет, Только я отвечу - Ты не жди рассвет, а иди навстречу"
irisa_2804
Член ВГО
Эксперт
*****

ИРИНА


Карма: 31
Offline Offline

Город: г. Первомайский Харьковской обл
Район: Первомайский
Дата рождения ребенка: 28 января 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: ПИ, апеляции - полный отказ. Отправлен формуляр в ЕСПЧ
Сообщений: 515


Просмотр профиля
« Ответ #424 : 19 Апрель 2009, 09:23:16 »

Всех поздравляю с Праздником - ХРИСТОВЫМ ВОСКРЕСЕНИЕМ!!!


                                                    ХРИСТОС ВОСКРЕСИ!!!!
Записан

Marin4ik
Специалист
****


Карма: 39
Offline Offline

Город: Славянск, Донецкой обл.
Дата рождения ребенка: 22.11.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: кассационная жалоба получена ВАСУ
Сообщений: 359


Просмотр профиля
« Ответ #425 : 19 Апрель 2009, 12:47:04 »

Про объединение пунктов - так у меня было в иске первоначально. Мне не понравилось, что действие и бездействие в одном пункте (на работе мне юристы говорили, что они вместе даже в иске быть не должны, но когда я объяснила в чем каждое из них заключается, со мной согласились). Поэтому я сделала вывод: раз кому-то непонятно, надо писать, чтоб было понятно, а значит много. А раз много - решила разделить.
Это были мои рассуждения на тот момент. Не убедила?

По поводу дії-бездіяльності.
В этом вопросе я следовала за вертером. У меня иск на основе его иска. Из его объяснений я усвоила такое:
периоды - Положения Закона 2240 автоматически должны были вступить в действия с 01.01.2007 (01.01.2008) года, но их опять приостановили в декабре 2006 (2007) года, т.е. были осуществлены действия результатом которых был изменен порядок реализации субъективного права, и как следствие - уменьшение материальной состовляющей этого права, т.е. сокращение вашего основного конституционного права на социальную защиту.
А так как эти основания возникновения нового механизма правового регулирования отношений по социальному обеспечению - нормы закона о госбюджете - были позднее признаны неконституционными, то у Вас возникло право на возмещение ущерба причиненного Вашим правам и законным интересам  действиями, основанными на неконституционном норм.акте.
Ущерб - сумма недополученного материального обеспечения, возникшая из-за того, что орган местного самоуправления, реализуя делегированные ему обязанности по представлению интересов государства в правоотношениях по социальному обеспечению, устанавливал в эти периоды (с 01.01.2007 - по 09.07.2007; с 01.01.2008 г. - по 18.05.2008 г.) размер причитающегося Вам материального обеспечения на законных основаниях (в эти периоды), но ниже того, которым он должен был быть исходя из сути Вашего конституционного права на социальное обеспечение, что является правонарушенем, и ответственность УПСЗН за которое является элементом состава делегированных полномочий.

Т. е действия УТСЗН в период до РКСУ были как бы законны, исходя из действующего на тот момент законодательства. Ну а после РКСУ – незаконны, но они ничего не сделали для изменения этого положения.

И последний вариант его просительной части звучал именно так:

2. Визнати дії та бездіяльність Калінінського УПСЗН під час надання мені Допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у період з 01.01.2007 р. по 31.12.2008 р., в результаті яких були порушені мої конституційні права та права особи застрахованої в системі загальнообов'язкового соціального страхування на отримання матеріального забезпечення у вигляді Допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в розмірі не нижче прожиткового мінімуму, неправомірними;

   Плюс снова бездіяльнысть:
8. Визнати противоправною бездіяльність Калінінського УПСЗН, не вчинивших за моїм зверненням від 21.01.2009 ніяких дій спрямованих на забезпечення поновлення порушених моїх прав у правовідносинах з приводу надання мені допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

Записан

Marin4ik
Специалист
****


Карма: 39
Offline Offline

Город: Славянск, Донецкой обл.
Дата рождения ребенка: 22.11.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: кассационная жалоба получена ВАСУ
Сообщений: 359


Просмотр профиля
« Ответ #426 : 19 Апрель 2009, 12:51:11 »


Anvitasa, Со вчерашнего вечера мне не давала покоя мысль, что я что-то пропустила в вашем обосновании негайного списання.
Не думайте, что я пытаюсь зарубить ваше обоснование – мне оно очень нравится, и, возможно, я его тоже позаимствую у вас, если вы не против.
 Я пытаюсь смотреть с позиции ваших оппонентов. И чтобы потом не возникло никаких нюансов, нужно сейчас максимально над ней подумать.

Нашла: у вас ребенок конца декабря 2007 г. Следовательно, помощь по уходу вам начисляли в 2008 г. Вы в обосновании указываете только постанову № 32. И это, на мой вигляд, слабое звено. Да, вроде бы поставнова № 32 чинная, но в 2008 г вам назначали пособие по уходу на основании постановы 1751. И в официальном варианте уже не было деления на застрахованных – незастрахованных. 
Я предлагаю втыкнуть постанову № 530. То, что УТСЗН ею не пользуется, их проблемы. А нам она очень даже подходит. Она 2008 г. и с точки зрения коллизии «важнее» постанов прошлых лет. А также в ней речь идет о застрахованных.

 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 травня 2008 р. N 530
Київ
Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян
З метою збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян Кабінет Міністрів України постановляє:
12. Допомога при народженні дитини та допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку призначається застрахованим особам органами праці та соціального захисту населення та виплачується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у порядку і розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.
15. Ця постанова набирає чинності починаючи з 22 травня 2008 року.

Записан

Marin4ik
Специалист
****


Карма: 39
Offline Offline

Город: Славянск, Донецкой обл.
Дата рождения ребенка: 22.11.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: кассационная жалоба получена ВАСУ
Сообщений: 359


Просмотр профиля
« Ответ #427 : 19 Апрель 2009, 13:00:19 »

я начинаю волноваться,отправила иск в прошлую субботу с почты и не получила до сих пор уведомление,по другим бумажкам через почту через три дня уведомление приходило о получении,то ли у них в суде пасхальные каникулы?что в таком случае делают?звонить на почту во вторник?

НЕ переживайте раньше времени. Уведомление о том, что мой иск в суде получен я получила через полторы недели. И это при том, что у нас небольшой город. А из УТСЗН о получении заявления - через неделю, хотя УТСЗН, почтовое отделение и мой дом рядом.

А на почту позвоните. Возможно в среду, в послепраздничный вторник скорее всего вам маловразумительно ответят.
Записан

Marin4ik
Специалист
****


Карма: 39
Offline Offline

Город: Славянск, Донецкой обл.
Дата рождения ребенка: 22.11.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: кассационная жалоба получена ВАСУ
Сообщений: 359


Просмотр профиля
« Ответ #428 : 19 Апрель 2009, 13:03:29 »

девочки прокоментируйте заявление в прокуратуру,пожалуйста  Непонимающий
ЗАЯВА
щодо незаконної бездіяльності державного органу

Здесь немногие подавали в прокуратуру и сложно сказать насколько все будет быстро и действенно.

А почему вы не хотите взять проверенные варианты с зед, чтобы не изобретать велосипед?
Записан

Нова
Член ВГО
Новичок
*****
Аппеляция - решение суда первой инстанции без изм.


Карма: 9
Offline Offline

Город: Киев
Район: Оболонский
Дата рождения ребенка: ноябрь 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: пишу кассацию
Сообщений: 65


Просмотр профиля
« Ответ #429 : 19 Апрель 2009, 14:19:31 »

Ковыряюсь по НАУ... Смотрю семейный 2811. Никто разумеется не убирал ограничения, введенные законом 107 (Бюджет на 2008 год), несмотря на то, что согласно самому же 107 Раздел 3 Прикенцевы положення, согласно п.2 "розділ 2 "внесення змін до деяких законодавчих актів України" діє по 31 грудня 2008 року.
И очень интересно выглядит статья 15

Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 130 гривень.
( Частина перша статті 15 в редакції Закону N 107-VI від 28.12.2007 )( Щодо дії частини першої статті 15 додатково див. Закони N 3235-IV від 20.12.2005, N 489-V від19.12.2006, Рішення Конституційного Суду N 6-рп/2007 від 09.07.2007 )


а теперь смотрим п.22 Постановы 1751
22. Відповідно до статті 15 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку виплачується у розмірі, що дорівнює різниці між: з 1 січня 2008 р. - 50 відсотками, з 1 січня 2009 р. - 75 відсотками, з 1 січня 2010 р. - 100 відсотками прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менш як 130 гривень.
( Абзац перший пункту 22 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 311 від 15.03.2006, N 1060 від 01.08.2006, N 13 від 11.01.2007, N 57 від 22.02.2008 )


почувствуйте разницу. В Законе и речи не идет о процентах от прожиточного минимума, а Постанова опирается даже не на статью Закона, а на п.3. его прикенцевых (причем данный пункт даже не посылается на статью 15!!).
Однако... щось я на это внимания совсем не обращала...
« Последнее редактирование: 19 Апрель 2009, 15:43:19 от Нова » Записан
Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #430 : 19 Апрель 2009, 18:17:40 »


Anvitasa,
Нашла: у вас ребенок конца декабря 2007 г. Следовательно, помощь по уходу вам начисляли в 2008 г. Вы в обосновании указываете только постанову № 32. И это, на мой вигляд, слабое звено. Да, вроде бы поставнова № 32 чинная, но в 2008 г вам назначали пособие по уходу на основании постановы 1751. И в официальном варианте уже не было деления на застрахованных – незастрахованных. 
Я предлагаю втыкнуть постанову № 530. То, что УТСЗН ею не пользуется, их проблемы. А нам она очень даже подходит. Она 2008 г. и с точки зрения коллизии «важнее» постанов прошлых лет. А также в ней речь идет о застрахованных.
 
Мне кажется, что ПКМУ 530 мне тоже не совсем подходит: мне пособие назначали в марте, а постанова действует с 22.05.2008 (она видимо принята в связи с РКСУ) Конечно,для дальнейшего обоснования пересчета в связи РКСУ ее можно применять. Кстати, я о ней знала да все как-то думала, что впихнуть ее некуда.

Девочки, такой вопрос: если мне не хочется подавать уточнения или дополнения к иску, потому что это влечет за собой очередной перенос предварительного слушания и ожидание новых возражений ответчика, как можно назвать документ, в котором я буду писатьеще каки-то обоснования ссылаясь на НПА (как например ПКМУ 530)?
Если исходить из прав (п.4 ч.3 ст.49 КАСУ) давати пояснення, доводи та заперечення, то возражения - нет, пояснение - тоже как бы не очень подходит, остается доводы ... (а как дальше, чего? куда? против чего или в защиту чего?)
Как красиво озаглавить бумажку, назначение которой - в деле быть и о чем-то говорить? Для меня ее смысл - "увековечить" на бумаге то, что будет дополнительно сказано устно.


Записан

Anvitasa
ТАТЬЯНА
Глобальный модератор
Эксперт
*****

Карма: 142
Offline Offline

Город: Кривой Рог Днепропетровская обл.
Дата рождения ребенка: 21.12.2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: По детям войны получено решение ЕСПЧ - теперь очень хАчу денЁг!!!
Сообщений: 1912


Просмотр профиля
« Ответ #431 : 19 Апрель 2009, 19:21:47 »

пробую комментировать КАСУ по вопросу негайного виконання

Мне нравится:
Цитировать
     Стаття 162. Повноваження суду при вирішенні справи
2. ....
        Суд може   прийняти   іншу   постанову,   яка  б  гарантувала
дотримання і захист прав,  свобод
, інтересів людини і громадянина,
інших  суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з
боку суб'єктів владних повноважень.

Цитировать
Стаття 255. Наслідки набрання законної сили судовим рішенням

     1. Постанова  або ухвала суду,  яка набрала законної сили,  є
обов'язковою для осіб,  які беруть  участь  у  справі,  для  їхніх
правонаступників,  а також для всіх органів,  підприємств, установ
та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і
підлягає виконанню на всій території України.

     2. Обставини,  які  були  встановлені постановою,  що набрала
законної  сили,  в  одній  адміністративній   справі   не   можуть
оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін
.

Если вопрос о сроке исполнения решения рассматривался, т.е. поднимался вопрос о негайності исполнения, то вопрос об отсрочке выполнения по идее снимается на основании этой статьи
А учитывая, что управления намерены именно тянуть исполнение то упоминание о негайності может помочь
Мол, вопрос о сроке исполнения решения уже рассматривался, даже если отказали то вопрос о сроке уже решался судом (пусть и отказали негайно, но и НЕ принято ЖЕ и решение отложить исполнение)
Тут немного сырые мысли, но нужно обдумать
Т.е я еще не знаю, какое решение примет суд, но заявляя на морозе про негайне стягнення я инициирую рассмотрение этого вопроса. В таком случае ответчик может говорить об отстрочке, но красиво отморозиться у него не получится, а его просьба об отстрочке будет выглядеть несколько странно: типа, если вдруг решение будет в пользу ответчика, то просим отстрочить исполнение.
т.е. если об отсрочке не заявлено сразу при рассмотрении вопроса о сроке исполнения, то соглано ч.2ст.255 об этом не может быть заявлено больше никогда. Я правильно поняла Вашу мысль?

По поводу самой главной статьи в этом вопросе. самым большим тормозом мыслей про негайне стягнення была у меня ч.3 ст. 256 - окрема заява про звернення. Но ведь есть ч.4 -
т.е за результатами розгляду заяви виноситься ухвала, а мы говорим о постанове. И  учитывая, что суд "може за заявою або з власної ініциативи звернути до негайного виконання постанову", а также, пожалуй, самое главное, что У  разі  необхідності  спосіб,  строки і порядок виконання можуть бути визначені у  самому  судовому  рішенні.  - ч.1 ст.257  почему бы не инициировать последнее.
Более того, если вдруг суд удовлетворит негайное, то при подаче апелляции ответчик должен будет ходатайствовать "про зупинення виконання постанови або ухвали - ч.3 ст.257. Иначе исполнение не останавливается, правильно?

А про прикол с поворотом, я его тоже заметила, и именно этоподтолкнуло к тому, что надо любыми путями побыстрее урвать деньгу, возврата не будет в любом случае. Поэтому мне и захотелось осознанно требовать негайне стягнення.
Записан

Avrora
Член ВГО
Новичок
*****


Карма: 2
Offline Offline

Сообщений: 34


Просмотр профиля
« Ответ #432 : 19 Апрель 2009, 20:50:11 »

Девочки, привет! С праздником вас!
Попала к вам через первый юр. там что-то совсем на вопросы не отвечают, уже не знаю к кому обратиться. Я на начальной стадии. Отправила заявление почтой с уведомлением и конвертом в середине с обратным адресом в собез числа 10.04. Ответа еще нету - жду.

А вопросы у меня такие:
1. прострочены ли у меня сроки, я родила 21.02.08?
2. После получения отказа ис собеза мне надо писать жалобу в главное управл. праці?
(а если я составила заявление в собез не правильное, это имеет сильное отшношение потом в суде? Я родила в 2008, а там понаписывала законы которые относяться и к 2007 году.?)
3. После отказа с собеза сколько есть у меня времени подать иск в суд?
4. Иск составлять уже сейчас можна или нужно?
5. Перечитала целую кучу исков, но на 2008 год я так и не могу понять, как правильно его оформить, что писать, глаза бояться и руки не знают чего делать.
6. Что означает дополнения к иску? Его нужно обязательно писать или на этом пока лучше остановиться?

Помогите новичку, я совсем не компетентна в этих вопросах, сижу и ломаю голову уже недели 2 Грустный
   
Записан
irisa_2804
Член ВГО
Эксперт
*****

ИРИНА


Карма: 31
Offline Offline

Город: г. Первомайский Харьковской обл
Район: Первомайский
Дата рождения ребенка: 28 января 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: ПИ, апеляции - полный отказ. Отправлен формуляр в ЕСПЧ
Сообщений: 515


Просмотр профиля
« Ответ #433 : 19 Апрель 2009, 21:17:51 »

ОТВЕТЫ для AVRORA



1. прострочены ли у меня сроки, я родила 21.02.08?

ОТВЕТ: нет сроки у вас не просрочены.

2. После получения отказа ис собеза мне надо писать жалобу в главное управл. праці?

ОТВЕТ: писать в ГУ нет надобности.
(а если я составила заявление в собез не правильное, это имеет сильное отшношение потом в суде? Я родила в 2008, а там понаписывала законы которые относяться и к 2007 году.?)
3. После отказа с собеза сколько есть у меня времени подать иск в суд?
ОТВЕТ: 1 год
4. Иск составлять уже сейчас можна или нужно?

ОТВЕТ: Уже нужно
5. Перечитала целую кучу исков, но на 2008 год я так и не могу понять, как правильно его оформить, что писать, глаза бояться и руки не знают чего делать.
ОТВЕТ: Если вы работали до декрета - значит берете иск по застрахованным, если не работали, стояли на учете в центре занятости - по незастрахованным.
6. Что означает дополнения к иску? Его нужно обязательно писать или на этом пока лучше остановиться?
ОТВЕТ: Про это еще рано думать.

« Последнее редактирование: 19 Апрель 2009, 21:22:23 от irisa_2804 » Записан

Нова
Член ВГО
Новичок
*****
Аппеляция - решение суда первой инстанции без изм.


Карма: 9
Offline Offline

Город: Киев
Район: Оболонский
Дата рождения ребенка: ноябрь 2007
Статус: Застрахованная (нный)
Стадия процесса: пишу кассацию
Сообщений: 65


Просмотр профиля
« Ответ #434 : 19 Апрель 2009, 21:22:53 »

Девочки, привет! С праздником вас!
Попала к вам через первый юр. там что-то совсем на вопросы не отвечают, уже не знаю к кому обратиться. Я на начальной стадии. Отправила заявление почтой с уведомлением и конвертом в середине с обратным адресом в собез числа 10.04. Ответа еще нету - жду.

А вопросы у меня такие:
1. прострочены ли у меня сроки, я родила 21.02.08?
2. После получения отказа ис собеза мне надо писать жалобу в главное управл. праці?
(а если я составила заявление в собез не правильное, это имеет сильное отшношение потом в суде? Я родила в 2008, а там понаписывала законы которые относяться и к 2007 году.?)
3. После отказа с собеза сколько есть у меня времени подать иск в суд?
4. Иск составлять уже сейчас можна или нужно?
5. Перечитала целую кучу исков, но на 2008 год я так и не могу понять, как правильно его оформить, что писать, глаза бояться и руки не знают чего делать.
6. Что означает дополнения к иску? Его нужно обязательно писать или на этом пока лучше остановиться?

Помогите новичку, я совсем не компетентна в этих вопросах, сижу и ломаю голову уже недели 2 Грустный
   

И вас с праздником!
Имеет значение - застрахованная Вы особа или нет? Т.е. работали ли до декретного отпуска, с оплатой взносов в ФСС.
По поводу сроков - когда начались выплаты по рождению? С моей точки зрения - сроки не нарушены, поскольку с даты последней выплаты по рождению (февраль 2009 года) не прошло года, а пособие по уходу продолжает платиться. С точки зрения УПСЗН возможно ВСЕ.
С подачей иска в суд лучше не тянуть. Заявление в УПСЗН по большому счету всего лишь формальность, поэтому что Вы там понаписывали не суть важно.
С составлением иска тоже не тяните, можете писать прямо сейчас, образцов на сайте и первом юридическом достаточное количество.
Дополнения - это когда у Вас иск уже в суде, принят к производству, но Вам (по какой-то причине) его хочется изменить - добавить нормативку, поменять прожиточный минимум, увеличить/уменьшить исковые требования или форму исковых требований.

Начинайте работу над иском.  Пытайтесь читать/анализировать нормативные документы, ссылки на которые есть в исках. Удачи!
Записан
Страниц: 1 ... 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 ... 487   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap Rambler's Top100 ���������� ������
Страница сгенерирована за 0.326 секунд. Запросов: 21.
Array
(
    [type] => 8192
    [message] => Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated
    [file] => /home/zedinuas/public_html/forum/index.php
    [line] => 49
)